UK Glastonbury 2023

Ik ook,
Maar echt.
Volg mijn tip. Dan komt alles goed. 5 min werk.
Maar elke VPN is toch gewoon betalend? En ik vind het lastig om zulke dingen te downloaden op mijn werkcomputer. Je kan dit nergens gewoon online (dus zonder download) omzeilen?

Maar elke VPN is toch gewoon betalend? En ik vind het lastig om zulke dingen te downloaden op mijn werkcomputer. Je kan dit nergens gewoon online (dus zonder download) omzeilen?
Zijn wel gratis VPNs maar daar zou ik het niet op wagen. Wordt vast morgen wel ergens geupload.

Gratis

Is een app dus op je ipad of iphone doen.

5 min en je kijkt

Vpn super unlimited downloaden
Open app, klik op een vpn uit londen
Ga naar bbc iplayer website
Maak account (uk postcode even googlen)
Bevestigen mail
Inloggen
kijken

• Leuk
Waarderingen: slyke
Damn, die show van Lizzo vind ik echt niet te doen. Al had ik haar liever als zangeres bij G 'n R gezien ipv Axl, want dat is muzikaal nog redelijk te doen,maar vocaal niet.

• Haha
Waarderingen: elo
Once there was a rock n roll band rolling on the street, time went by and it became a joke.

Tja..

Slash is en blijft wel top

• Leuk
Waarderingen: jaydee76
Vpn super unlimited downloaden
Open app, klik op een vpn uit londen
Ga naar bbc iplayer website
Maak account (uk postcode even googlen)
Bevestigen mail
Inloggen
kijken
Probleem van gratis VPNs is dat je data verkocht wordt (is letterlijk hun verdienmodel, aangezien je er niets voor betaalt). Dat is ook de reden dat ik wel een betaalde VPN heb, maar als je niet wilt dat je data verkocht wordt en geen zin hebt om te betalen is er niet echt een optie.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Probleem van gratis VPNs is dat je data verkocht wordt (is letterlijk hun verdienmodel, aangezien je er niets voor betaalt). Dat is ook de reden dat ik wel een betaalde VPN heb, maar als je niet wilt dat je data verkocht wordt en geen zin hebt om te betalen is er niet echt een optie.
Welke data? Heb mij niet hoeven registreren voor vpn en dat ik naar axl luister mag ook iedereen weten.

Na lana gaat het eraf

Welke data? Heb mij niet hoeven registreren voor vpn en dat ik naar axl luister mag ook iedereen weten.

Na lana gaat het eraf
Haha het is een persoonlijke overweging, maar het is inderdaad je surfgedrag (en als je de app wat te veel permissies geeft ook redelijk wat informatie van je telefoon/tablet)

Maar zoals ik al zei, is een persoonlijke overweging of je dat wilt doen of niet, als je er geen bezwaar bij hebt is het alleen maar een uitkomst.

Het is tot dusver niet het jaar van de headliners. Benieuwd hoe het nu bij Lana is.

Users who are viewing this thread