UK Glastonbury 2023

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
144
152
Veel plezier iedereen die gaat, maak me maar jaloers met de verslagen zodat ik volgend jaar ook voor de eerste keer probeer tickets te kopen!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Efestivals forum heeft het over Eminem als potentiële gast bij Elton. Damn, dat zou wat zijn zeg.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.535
10.988
Efestivals forum heeft het over Eminem als potentiële gast bij Elton. Damn, dat zou wat zijn zeg.
Alleen is Eminem ook niet meer wat ie geweest ie. Grote naam dat wel, maar dat laatste optreden in het Goffertpark schijnt waardeloos te zijn geweest.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.932
8.572
Oh, apart. Heb zelf alleen maar mensen gesproken die het drie keer niks vonden. Maar misschien is het i.c.m. Elton wel fantastisch.
Het zal vast gewoon Eminem zijn die een liedje komt meerappen met Elton, meer niet. Ik gok dat er nog gasten zullen bijkomen.

Sowieso een legendarische show in de maak.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Die “The Churnups” moet haast wel FF zijn… ze hebben gister in Frankrijk gespeeld!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Geen Pulp helaas dus. FF zijn ook wel tof, helemaal op zo'n spot. Hopelijk te volgen via stream.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.932
8.572
Geen Pulp helaas dus. FF zijn ook wel tof, helemaal op zo'n spot. Hopelijk te volgen via stream.
Ja voor veel mensen waarschijnlijk wel tof maar toch ook ergens weer gewoontjes. Grohl zit daar zowat elk jaar.

In het jaar waarin Pulp een reünie heeft is deze band niet hebben staan heel bizar.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Ja voor veel mensen waarschijnlijk wel tof maar toch ook ergens weer gewoontjes. Grohl zit daar zowat elk jaar.

In het jaar waarin Pulp een reünie heeft is deze band niet hebben staan heel bizar.
Gewoontjes? Een Foo Fighters set van 18.15u tot 19.20u is absoluut speciaal en totaal anders dan een Grohl gastoptreden bij een andere act imo.

Wellicht speelt Pulp er dan volgend jaar. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken