UK Glastonbury 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
8.161
7.688
Worden deze namen ook nu pas bekend gemaakt of waren ze al bekend en wordt hiermee de podium verdeling bekend? In dat eerste geval is het rijkelijk laat

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
11.552
5.315
Worden deze namen ook nu pas bekend gemaakt of waren ze al bekend en wordt hiermee de podium verdeling bekend? In dat eerste geval is het rijkelijk laat
Grootste gedeelte is nu pas bekend gemaakt. Er volgen ook nog een paar podia.

Podiumindeling volgt er inderdaad altijd wat laat, maar een clashfinder maken is toch vrijwel zo goed als zinloos. :p

• Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.495
3.383
Grootste gedeelte is nu pas bekend gemaakt. Er volgen ook nog een paar podia.

Podiumindeling volgt er inderdaad altijd wat laat, maar een clashfinder maken is toch vrijwel zo goed als zinloos. :p
Ik had net die van vorig jaar nog ff bekeken, maar man wat een slagveld 😅

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
11.552
5.315
Ik had net die van vorig jaar nog ff bekeken, maar man wat een slagveld 😅
En dan ben je daar en dan denk je een oké lijstje te hebben gemaakt en dan vallen er alsnog een hoop acts af, omdat je toch ergens blijft hangen, verdwaald raakt, of de podia's gewoon godsgruwelijk ver van elkaar af liggen. (al had ik daar met m'n hospitality pasje iets minder last van).

Nog altijd spijt dat ik Little Simz heb laten vallen voor Billie Eilish though.

Enorm imposant. Ik hoop volgend jaar weer te kunnen. :D

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en EdsjeFCB

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.495
3.383
Staat ook zoveel moois op Park en West Holts stage, dat maakt het er niet gemakkelijker op met die afstanden

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

ThijsDB

Geliefde act
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
1.807
2.179
De bovenste lijnen van die The Park (een van de grotere podia) poster waren al bekend gemaakt in maart bij de eerste lineup drop. Nu weten we op welk podium die staan en wat er nog bijkomt. Zo gebeurt dat bij elk van de belangrijke podia, dus elke week weer nieuwe dingen te ontdekken.
Volledige lineup en schema volgt meestal ergens eind mei. Rijkelijk laat in vergelijking met andere festivals maar al veel vroeger in vergelijking met Glasto vroeger. Twintig jaar geleden mocht je van geluk spreken als je tegen juni meer dan een handvol namen wist.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
8.161
7.688
De bovenste lijnen van die The Park (een van de grotere podia) poster waren al bekend gemaakt in maart bij de eerste lineup drop. Nu weten we op welk podium die staan en wat er nog bijkomt. Zo gebeurt dat bij elk van de belangrijke podia, dus elke week weer nieuwe dingen te ontdekken.
Volledige lineup en schema volgt meestal ergens eind mei. Rijkelijk laat in vergelijking met andere festivals maar al veel vroeger in vergelijking met Glasto vroeger. Twintig jaar geleden mocht je van geluk spreken als je tegen juni meer dan een handvol namen wist.
Thanks! Voor mijn smaak echt veel en veel te laat. Ik haal juist ook veel plezier uit het vanaf oktober/november inluisteren en nieuwe dingen ontdekken. Dan kan een voor mij nieuwe band in juni opeens een must see zijn

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness

peper

Randprogramma
15 nov 2022
126
139
Kidzfield-Poster-2023-SM-3000-1.jpg

peper

Randprogramma
15 nov 2022
126
139
Extra tour dates van Pulp dus, maar geen Glasto-aankondiging voorlopig. Wel Block9 zonet.

• Verdrietig
Waarderingen: Oasiss

ThijsDB

Geliefde act
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
1.807
2.179
Nice, Four Tet toch maar proberen meepikken. Hopelijk ergens diep in de nacht.

• Leuk
Waarderingen: peper

Scoor nu je Festival Merch!

De Festival Merch van Festileaks is duurzame kleding om de blits mee te maken op je volgende festival. Het assortiment bestaat uit shirts en truien in al je favoriete kleuren. Alles super comfy, eerlijk gemaakt van biologische en gerecyclede stoffen én altijd met een iconisch (handgemaakt!) borduursel in festivalstijl. Nu te koop!

DSC02974-1024x1024.jpg
DSC02945-scaled.jpg
DSC02970-1024x1024.jpg

Gebruikers die dit onderwerp bekijken