UK Glastonbury 2023

ThijsDB

Geliefde act
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
1.807
2.179
Momenteel niet veel tijd om het deftig te bekijken maar op het eerste zicht ziet het er goed uit! Pulp en QOTSA er nog bij is indrukwekkend. Lana tijdens GnR en Young Fathers tijdens Royal Blood is echt perfect. Ben Howard op 11u30 op Other valt ook op.

peper

Randprogramma
15 nov 2022
126
139
The Hives en Japanese Breakfast zijn er ook nog nieuw bijgekomen ten opzichte van de eerste poster. En Rick Astley 😁

peper

Randprogramma
15 nov 2022
126
139
Wat me ook opvalt, Lizzo die zo kunstmatig gepusht werd als headliner terwijl ze geen headliner is, krijgt dan zelfs maar een uurtje als "headliner"

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
11.552
5.315
Vraag ik me ook af. Misschien om toch nog een beetje het effect te hebben van een "secret" set? Eerder een tease dan. Gezien een echte secret set wrsch niet meer mag vanwege de veiligheid.
Staan ook een paar mooie TBAs in die nieuwsgierig maken!

Ben Howard om 11.30u op Other is ook heerlijk zeg.

Uur Lizzo is bizar inderdaad.

peper

Randprogramma
15 nov 2022
126
139
En dit bevestigt het zo wat:
Wat een emotionele rollercoaster. Maandenlang hopen na alle geruchten en nieuwe tour van Pulp, deze middag dan eerst teleurgesteld dat ik ze niet op de line-up zag. Paar minuten later aan het juichen omdat iedereen op efest zeker wist te zijn dat het Pulp was, en klonk ook logisch. Om dan nu opnieuw teleurgesteld te worden. Echt een domper voor mij. Pulp was bucket list.

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
11.552
5.315
Onlogisch dat die er niet staan ook. Al kan deze ontkenning ook weer van alles betekenen.

Foos is ergens niet onlogisch. Grohl was er vorig jaar nog.

Scoor nu je Festival Merch!

De Festival Merch van Festileaks is duurzame kleding om de blits mee te maken op je volgende festival. Het assortiment bestaat uit shirts en truien in al je favoriete kleuren. Alles super comfy, eerlijk gemaakt van biologische en gerecyclede stoffen én altijd met een iconisch (handgemaakt!) borduursel in festivalstijl. Nu te koop!

DSC02974-1024x1024.jpg
DSC02945-scaled.jpg
DSC02970-1024x1024.jpg

Gebruikers die dit onderwerp bekijken