Festileaks Festival Draft X: Random Headliner Challenge

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.696
6.881
Benieuwd hoe veel discussies we nog gaan krijgen of de gekozen namen wel/niet in het straatje van de headliner passen. Al zal dat natuurlijk pas echt blijken op het einde, wanneer de headliners onthuld worden. Ik heb alvast een goede uitdaging, want ik moet in een genre gaan werken waar ik bijzonder slecht bekend mee ben…
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.992
4.065
Ik ga dus meteen beginnen!
Een headliner waar ik best wel wat kanten mee op kan en wat een fantastisch een-tweetje gaat zijn met mijn tentafsluiter.
Al heel wat jaren een zeer gewaardeerde indierockband en bij mij is de liefde steeds wat aan het groeien. Het laatste album staat hier regelmatig op met samenwerkingen met Phoebe Bridgers, Sufjan Stevens én Taylor Swift. Onder andere "Your Mind Is Not Your Friend", "Tropic Morning News", "Eucalyptus" en "Once Upon A Poolside" wil je toch live horen!?

Niemand minder dan The National gaat de overdekte stage afsluiten!


 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.608
8.939
Zelf niet heel tevreden met mijn headliner, maar zeker doenbaar.
Over de lijst: het enige dat ik ga verklappen is dat niemand Snollebollekes heeft gekregen, echt heel erg zonde! Voor de rest heel blij met de verdeling, veel 'makkelijke' headliners zijn niet verdeeld dus ik ben er zeker van dat er een paar mooie affiches gaan komen.

Verdorie, niemand Snollebollekes? Had nog zo m’n best gedaan om een knaller van een headliner te bedenken!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.992
4.065
Benieuwd hoe veel discussies we nog gaan krijgen of de gekozen namen wel/niet in het straatje van de headliner passen. Al zal dat natuurlijk pas echt blijken op het einde, wanneer de headliners onthuld worden. Ik heb alvast een goede uitdaging, want ik moet in een genre gaan werken waar ik bijzonder slecht bekend mee ben…
Leuke sport om voor iedereen te gaan raden aan de hand van het verdere affiche welke headliner daarbij gaat staan
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.388
3.410
Als je met vrije keuzes de exclusieve keuzerondes bedoelt: ja! Na de rondes is er geen extra vrije keuze meer.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.859
5.389
Als je met vrije keuzes de exclusieve keuzerondes bedoelt: ja! Na de rondes is er geen extra vrije keuze meer.
Ja, dat formuleerde ik wat verwarrend. Maar we hebben een headliner gekregen en voegen daar acht namen aan toe, check!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Ik ben effe niet mee? Overdekt podium? Ik dacht dat het concept één podium, zeven + 1 reeds gekende naam was?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.992
4.065
De 7 namen in totaal was gebaseerd op een standaard mainstage dag op Rock Werchter. Maar je hebt gelijk dat 9 namen in totaal wat meer ruimte biedt voor creatieve invulling qua podia en settijden. Bij deze dus doorgevoerd!

PS: volgorde staat HIER, zometeen krijgt iedereen een naam in zijn inbox.
Dit
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.720
7.487
Moet je mijn headliner eens zien joh
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat als ik naar het hele rijtje kijk, ik met elke andere headliner meer had gehad. Maar, ik zie misschien wel perspectief om een dag hieromheen te organiseren.

Eventjes qua podia en namen. Er zijn dus 8 rondes, dus je hebt 9 namen zo op je festival staan? En je headliner is duidelijk de headliner. Qua naam en positie (tijdslot en dergelijke)(je mag er evt. nog wel wat achter zetten?)
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat als ik naar het hele rijtje kijk, ik met elke andere headliner meer had gehad. Maar, ik zie misschien wel perspectief om een dag hieromheen te organiseren.

Eventjes qua podia en namen. Er zijn dus 8 rondes, dus je hebt 9 namen zo op je festival staan? En je headliner is duidelijk de headliner. Qua naam en positie (tijdslot en dergelijke)(je mag er evt. nog wel wat achter zetten?)
Dit is hoe ik het heb begrepen ja. Een dans afsluiter erna vond Thijs prima!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken