Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Zondag

Op de een of andere manier vliegt de zondag altijd heel erg snel voorbij. We kwamen aan bij Dressed like Boys net op het moment dat de boel stil werd gelegd om een heel langdradig verhaal over queer rights/prides en dergelijke af te steken. Een praatje tegen het publiek is leuk maar ga me geen lezing geven aub. Ik wilde eigenlijk al weglopen...
Maat, bespaar ons dit soort onzin gewoon, merci.

• Leuk
Waarderingen: AngieH, Jelle en Chiel
Fontaines DC als headliner lijkt me wel wat. Hebben al ruim een jaar geen album uit, dus zal binnenkort wel weer komen. Baal altijd weer als ze David Byrne niet hebben. Hij en BKS zijn voor elkaar gemaakt. Voor de rest hangt het zo af van wat er tourt en wie met nieuw werk komt. Vind dat altijd volstrekt onmogelijk aonder insider info omdat een jaar van te voren aan te geven.

Nu BKS opnieuw grotere headliners weet te strikken durf ik weer wat groter te dromen. Doe maar een Tame Impala of Lana Del Rey als het even kan. Maar met wat kleiner moois uit volgend rijtje bem ik ook al tevreden:
Phoebe Bridgers, Robyn, LCD Soundsystem, The Avalanches, Vampire Weekend, Fontaines DC, Mitski, James Blake, Phoenix
Gok wel dat MOJO ook weer grote headliners gaat boeken en daarmee BKS dwars gaat zitten. Een Tame Impala schrijf ik alvast op voor een van hun 3 festivals.

Users who are viewing this thread