Pinkpop 2026

Ik wil graag de vrijdag en zaterdag in (de buurt van) het voorvak staan. Hoe ver van tevoren schatten jullie in dat je dan een beetje richting het vak moet gaan?

Zo spullen aan het verzamelen en denken een partytent mee te nemen. Wordt deze ingenomen door de beveiliging op de camping/verzocht tot afbreken? Zie in het reglement wel dat hij niet welkom is maar of de soep ook zo heet wordt gegeten..? Wat zijn jullie ervaringen op de festivalcamping (Camping B)?

Zo spullen aan het verzamelen en denken een partytent mee te nemen. Wordt deze ingenomen door de beveiliging op de camping/verzocht tot afbreken? Zie in het reglement wel dat hij niet welkom is maar of de soep ook zo heet wordt gegeten..? Wat zijn jullie ervaringen op de festivalcamping (Camping B)?
Vorig jaar heb ik meerdere partytenten zien staan, maar dat is geen garantie voor hetzelfde handelen dit jaar natuurlijk.
Het is wel dermate heet dit weekend dat ik het er sowieso op zou gokken.

Jaa gewoon meenemen! Als je hem juist plaatst.. zonder dat tent ruimte in de weg zit zal er niet veel van gezegd worden!
En als je hem bij storm maar naar beneden haalt!

Ik vraag me af, er is een supermarkt op de regular camping, maar niet op de groepscamping. Maar je mag geen eten en drinken mee de camping opnemen na je eerste entree. Dus je kunt als groepscamping gast geen gebruik maken van de supermarkt?

Users who are viewing this thread