Pinkpop 2026

Ik wil graag de vrijdag en zaterdag in (de buurt van) het voorvak staan. Hoe ver van tevoren schatten jullie in dat je dan een beetje richting het vak moet gaan?

Zo spullen aan het verzamelen en denken een partytent mee te nemen. Wordt deze ingenomen door de beveiliging op de camping/verzocht tot afbreken? Zie in het reglement wel dat hij niet welkom is maar of de soep ook zo heet wordt gegeten..? Wat zijn jullie ervaringen op de festivalcamping (Camping B)?

Zo spullen aan het verzamelen en denken een partytent mee te nemen. Wordt deze ingenomen door de beveiliging op de camping/verzocht tot afbreken? Zie in het reglement wel dat hij niet welkom is maar of de soep ook zo heet wordt gegeten..? Wat zijn jullie ervaringen op de festivalcamping (Camping B)?
Vorig jaar heb ik meerdere partytenten zien staan, maar dat is geen garantie voor hetzelfde handelen dit jaar natuurlijk.
Het is wel dermate heet dit weekend dat ik het er sowieso op zou gokken.

• Pray
Waarderingen: Josy
Jaa gewoon meenemen! Als je hem juist plaatst.. zonder dat tent ruimte in de weg zit zal er niet veel van gezegd worden!
En als je hem bij storm maar naar beneden haalt!

• Pray
Waarderingen: Josy
Ik vraag me af, er is een supermarkt op de regular camping, maar niet op de groepscamping. Maar je mag geen eten en drinken mee de camping opnemen na je eerste entree. Dus je kunt als groepscamping gast geen gebruik maken van de supermarkt?

Festileaks Meet-up Pinkpop 2026

Zin om aankomend weekend een biertje te proosten en lekker samen te komen met Festileakers? Of eindelijk een gezicht bij een mede forum gebruiker te hebben? Kom dan naar de Festileaks Meet-up op Pinkpop 2026.

Wanneer? Zaterdag 20 juni 14:30
Waar? Bij de roze Pinkpop-letters

Als je na Heavn de tent uit loopt, loop je zo tegen de meet aan!

Een mooi moment om andere forumposters en Festileakers te ontmoeten, bij te praten over Pinkpop en welke acts je de zomer nog naar uitkijkt. Dus tot daar!

Festileaks Meet-up Pinkpop 2026

Zin om aankomend weekend een biertje te proosten en lekker samen te komen met Festileakers? Of eindelijk een gezicht bij een mede forum gebruiker te hebben? Kom dan naar de Festileaks Meet-up op Pinkpop 2026.

Wanneer? Zaterdag 20 juni 14:30
Waar? Bij de roze Pinkpop-letters

Als je na Heavn de tent uit loopt, loop je zo tegen de meet aan!

Een mooi moment om andere forumposters en Festileakers te ontmoeten, bij te praten over Pinkpop en welke acts je de zomer nog naar uitkijkt. Dus tot daar!

Bezet tijdens Wodan Boys :)

• Leuk
Waarderingen: Superedo
Ik vraag me af, er is een supermarkt op de regular camping, maar niet op de groepscamping. Maar je mag geen eten en drinken mee de camping opnemen na je eerste entree. Dus je kunt als groepscamping gast geen gebruik maken van de supermarkt?
Wie zegt dat?
En mocht de groepscamping niet een "supermarkt" hebben is er genoeg te krijgen aan de supermarktbalie!

Nu is ook het enige wat ik mee heb veel bier en wellicht een bus pringles!

100% in beslag genomen en anders afbreken.

Met die temperaturen kun je toch ook niet echt iets meenemen. Het ligt toch allemaal te broeken in die warmte.

Ik ga dit jaar voor de eerste keer naar Pinkpop. Op Werchter hebben ze op de camping waterkokers en microgolven gratis te gebruiken voor alle campingangers. Is dit ook het geval op de camping van Pinkpop, of iets in die aard?

Ik ga dit jaar voor de eerste keer naar Pinkpop. Op Werchter hebben ze op de camping waterkokers en microgolven gratis te gebruiken voor alle campingangers. Is dit ook het geval op de camping van Pinkpop, of iets in die aard?
Helaas is dat er niet. Wel kun je bbq-en op de aangewezen plekken. Dus je kunt een vlees pakket bestellen gewoon bbq-en.

Users who are viewing this thread