Pinkpop 2026

Die vrijdag heeft inderdaad wel erg weinig om het lijf als je alleen voor de headliner komt.

klopt helemaal. had daarom gehoopt om nog zo iets als een yungblud of editors op de vrijdag te hebben maar helaas. al is teddy swims voor de pop kant wel weer een interessante, aantal nrs bekoren mij wel tot nu toe.
Zara larsson trekt mij niet echt, mn vriendin vind met haar popsmaak haar wel weer geweldig dus daar zullen we vast wel een stukje van kijken om erna op tijd een goede plek voor TOP te bemachtigen
young yello klinkt ook grappig, even checken zeker
normaliter in de middag zou ik op de bonnefooi wat bandjes checken. gezien het weer doe k dat gewoon niet. liever 4 uurtjes korter en wat fit zijn voor de laatste paar shows dan na 4u middags al gaar zijn.

komt goed, het wordt een gezellige dag.

Ik vraag dit even voor de zekerheid aangezien ik er vanuit ga dat dit geen probleem is: Iets gebeurd in de privésferen waardoor ik bang ben dat ik de vrijdag van Pinkpop aan mij voorbij moet laten gaan. Je kunt zaterdag toch nog gewoon op het terrein en camping binnenkomen met een weekendticket?

Nahh komt goed. ben benieuwd naar je review na de tijd, deze show moet je gewoon eens 1x meemaken. Beter dan the cure of de foos!

@grimbo heb hetzelfde met al die reclames,helemaal als je eens niet ingelogd bent is de site gewoon bijna onbegaanbaar..
Nou ja om smaak valt te twisten natuurlijk. Maar de laatste show op Pinkpop was al sterk. Dus ja mogen we er toch wel vanuit gaan, dat het alleen maar beter wordt.

Moet eerlijk bekennen, dat wij wel ook hoge verwachtingen hebben van Teddy hopelijk maakt hij die dan ook waar.

Nahh komt goed. ben benieuwd naar je review na de tijd, deze show moet je gewoon eens 1x meemaken. Beter dan the cure of de foos!

Bwoh da's een gewaagde opmerking 💪

Show misschien inmiddels wel, maar muzikaal lijkt me dat naar mijn smaak toch echt onmogelijk. Maar ik heb de Foo's en The Cure beiden al 3 keer live gezien en TOP pas 1 keer, dus wie weet hoeveel ze weer gegroeid zijn...

Ik ga TOP ook zeker weer een kans geven, en dat komt misschien wel mede door het enthousiasme van fans zoals jij. Dus thanks daarvoor! 👌

Ik vraag dit even voor de zekerheid aangezien ik er vanuit ga dat dit geen probleem is: Iets gebeurd in de privésferen waardoor ik bang ben dat ik de vrijdag van Pinkpop aan mij voorbij moet laten gaan. Je kunt zaterdag toch nog gewoon op het terrein en camping binnenkomen met een weekendticket?

volgens mij wel, je hebt gewoon toegang voor die 3 dagen en je kan bij wijze van spreken zondagavond met een weekendticket inchecken nog
op swap staan za en zo ook nog gewoon de weekendtickets beschikbaar

Bwoh da's een gewaagde opmerking 💪

Show misschien inmiddels wel, maar muzikaal lijkt me dat naar mijn smaak toch echt onmogelijk. Maar ik heb de Foo's en The Cure beiden al 3 keer live gezien en TOP pas 1 keer, dus wie weet hoeveel ze weer gegroeid zijn...

Ik ga TOP ook zeker weer een kans geven, en dat komt misschien wel mede door het enthousiasme van fans zoals jij. Dus thanks daarvoor! 👌
Mooi! ja het is een deel smaak, sommige kunnen de wat nasale zang van tyler niet helemaal handelen. hun muziek heeft voor mij (als 31 jarige nu) in het verleden veel betekend in mindere tijden ook. Heb daarom wat speciaals met ze, en vind het mooi om te zien hoe ze van een sub bandje naar headliner geevoloueerd zijn.

benieuwd naar de reviews over 4-5 dagen.

@grimbo heb hetzelfde met al die reclames,helemaal als je eens niet ingelogd bent is de site gewoon bijna onbegaanbaar..
Voor mij is muziek belangrijker dan show, TOP mag dan de schoenveter van The Cure nog niet strikken

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Die vrijdag heeft inderdaad wel erg weinig om het lijf als je alleen voor de headliner komt.

Vind dat wel mee vallen (alles is smaak natuurlijk), met Electric Callboy en the Pretty Reckless naast 21p vind ik de bovenkant van het programma behoorlijk sterk.

Weekendticket is een weekend ticket, dus of dat nu de vrijdag, zaterdag of zondag is. Dat zal voor Pinkpop niet uitmaken. Sterker nog je bent goedkoper uit met een weekend ticket dat twee losse dagen. Zullen genoeg mensen die het wellicht de vrijdag door omstandigheden toch niet redden om optijd daar te zijn denk ik dan.

zeker kun je dat. alleen de vraag is of er dan nog plek is op camping B

Users who are viewing this thread