Pinkpop 2026

Misschien een hele domme vraag, maar weet iemand of je ergens op de camping je luchtbed kan laten oppompen, of moet je hier zelf een handpomp voor mee? Heb dit nog nooit eerder hoeven doen ivm zelf opblaasbaar matje, en eigenlijk ook nog nooit over nagedacht, maar deze keer heeft iemand in de groep wel een normaal luchtbed mee🙈😆

Dag allemaal, alvast sorry voor het lange verhaal.

Ik lees hier mee sinds 2020. De verloren editie waar ik dan weer wel mijn vrouw aan over heb gehouden. Sindsdien ga ik met vrienden ieder jaar 1 of meerdere dagen.

Dit jaar laat mijn vriendengroep mij in de steek. Ze kiezen voor andere festivals. Ik wil Bente en de Foo Fighters echter niet missen en kom zondag een dagje langs in het mooie Limburg.

Paar praktische vragen:
-Tips voor parkeren? We stonden eerder altijd bij Monde verde of in het dorp zelf. Geen idee welke P dat is.
-Nog tips voor acts die ik moet zien?
-Tips voor solo festival gangers? Misschien gaat er nog 1 iemand mee maar waarschijnlijk wordt dit mijn eerste solo festival
-Andere tips zijn ook welkom

Alvast bedankt!

Groeten,
Luuk

Misschien een hele domme vraag, maar weet iemand of je ergens op de camping je luchtbed kan laten oppompen, of moet je hier zelf een handpomp voor mee? Heb dit nog nooit eerder hoeven doen ivm zelf opblaasbaar matje, en eigenlijk ook nog nooit over nagedacht, maar deze keer heeft iemand in de groep wel een normaal luchtbed mee🙈😆
Afgelopen jaren hadden ze op camping b hier voorzieningen voor, in de buurt van de festitenten.

Users who are viewing this thread