Pinkpop 2026

De doorverkoop/ticketswap biedt nog niet echt uitkomst. Dus ik denk dat het een dagje op zondag wordt. Voor een goedkoop weekendticket had ik nog overwogen vrijdag en zondag te gaan.
Valt me ook op dat er niet veel wordt aangeboden en de prijzen best hoog blijven.
Aantal doorverkoop weekendtickets:
9/6 - 123
10/6 - 112
11/6 - 106
12/6 - 104
13/6 - 102
14/6 - 85
15/6 - 85
16/6 - 85

Mijn spoorboekje:

Vrijdag (7+1 acts)
The Pretty Reckless > The Vaccines > (Ski Aggu) > Roxy Dekker > Electric Callboy > The Plot In You > Zara Larsson > 21Pilots

Zaterdag (8+2 acts)
Hang Youth > Triggerfinger > FestiLeaks Meeting > Jehnny Beth > (Leap) > The Haunted Youth > (Franz Ferdinand) > IDLES > Editors > Halsey > The Cure

Zondag (8+1 acts)
(Leila Lamb) > HotWax > White Lies > Die Spitz > Royel Otis > Wet Leg > YUNGBLUD > Fat Dog > Foo Fighters

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Ik ben er alleen zaterdag:
Hang Youth > Terrein verkennen/ vrij lang niks gepland > Sofi Tukker > IDLES > Editors > stukje Soulwax > The Cure

Wordt onze eerste keer Pinkpop, erg benieuwd hoe het is vergeleken met LL/DTRH en BKS.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Gisteren ons jaarlijkse uitje naar de Makro weer gedaan met de maten. De biertjes, frisjes, Jacky Cola's, Corona's en Bar le Duc staan alweer koud te worden, en de komende dagen moet ik de kids uit de buurt houden van de stapel Pringles, Haribo en Knakworst die in de hal klaar staan!!

Users who are viewing this thread