Festileaks Festival Draft X: Random Headliner Challenge

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.181
3.000
Mag ik ook gewoon iets in de pot gooien zonder mee te doen omdat ik het leuk vind om mensen kansloos achter te laten...?
Bij deze introduceer ik "Dave's Wildcard". Als je bij de verdeling van de headliners ECHT wanhopig achterblijft, kan je ervoor kiezen om "Dave's Wildcard" te krijgen. Ga je hier beter van worden? Wie zal het zeggen? Your choice! Slechts geldig voor de eerste persoon die iets laat weten.

(stuur maar op @wenteldave)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Bij deze introduceer ik "Dave's Wildcard". Als je bij de verdeling van de headliners ECHT wanhopig achterblijft, kan je ervoor kiezen om "Dave's Wildcard" te krijgen. Ga je hier beter van worden? Wie zal het zeggen? Your choice! Slechts geldig voor de eerste persoon die iets laat weten.

(stuur maar op @wenteldave)
Ik wil er sowieso gebruik van maken!
 
  • Haha
Waarderingen: Timmetje en Thisso

JK79

Dagopener
11 sep 2021
500
1.233
Interessant concept maar ben op vakantie komende 2 weken dus volg het en koop tickets na afloop.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.344
5.891
Ja ik heb mijn inbreng inmiddels ook aangepast. Toch wat meer curveballs dan eerst. Heel benieuwd wat iedereen instuurt.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.668
7.429
Bij deze introduceer ik "Dave's Wildcard". Als je bij de verdeling van de headliners ECHT wanhopig achterblijft, kan je ervoor kiezen om "Dave's Wildcard" te krijgen. Ga je hier beter van worden? Wie zal het zeggen? Your choice! Slechts geldig voor de eerste persoon die iets laat weten.

(stuur maar op @wenteldave)

Nu hoop ik echt dat mijn beide namen geloot worden en dat het een wedstrijd wordt wie als eerste de wildcard claimt
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
Hopelijk is er nog plaats, ben graag van de partij. Origineel concept ook !
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken