Festileaks Draft XIII: De mini-mini draft

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
231
404
Op mijn festival bestaat het nacht programma niet louter uit DJs zoals vaak gebruikelijk, maar wordt het ook nachtelijk beuken, dansen of gewoon genieten van livemuziek op het Sweatshop-stage met oa:

Wodan Boys die een thuiswedstrijd gaan spelen. What need I say more, wordt epic.

Gallus. De sympathieke Schotten hebben de programmeur vorig jaar op Sniester direct overtuigd en verdienen een mooie spot met hun energieke alternative/indie.

Shht. Het is al even wat stiller rond deze Gentenaren, maar gelukkig voldeden ze aan alle voorwaarden voor de draft en is er dus plek voor deze excentriekelingen en hun af en toe absurdistische muziek.

@RubenJS > @Dr. Hannibal
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Even leek het erop dat @wenteldave ze al geboekt had, maar niets is minder waar:
Pijn komt naar Apeldoornsch Hel.
NS0yNDY3LnBuZw.jpeg


Even bijkomen? Kan! Explosions in the Sky speelt namelijk veel rustgevendere muziek dan je van de naam zou verwachten.
Explosions_in_the_Sky.jpg


LLNN
Imha Tarikat
imha-tarikat-7UweQ


@Dr. Hannibal @mattman
 
Laatst bewerkt:
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en theblackmadness

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
954
1.207
Ja, dat mag. Festivalshows mogen mee geteld worden als die in een zaal (met max capaciteit van 3000) hebben plaatsgevonden.
Ben toch van mening veranderd; durf die guilty pleasure hier moeilijk toegeven en met 6 nummers voel je moeilijk 50min op het podium dat ik ze wilde indelen... :ROFLMAO: (iemand die weet wie ik bedoel haha)
 
  • Haha
Waarderingen: RubenJS

Gebruikers die dit onderwerp bekijken