<div class="d4p-bbt-quote-title">
Loveless wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Kereltje wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Loveless wrote:</div>
Anyway, enorme soap en bij MLK (organisator Rock am Ring) lachen ze de ballen uit de broek, die kan wss binnenkort voor een spotprijsje weer terug naar de Ring. Benieuwd of ze dat doen.
Lijkt me sterk eigenlijk, als ik de krantenartikels mag geloven zijn CNG en MLK op niet zo vriendschappelijke wijze uiteen gegaan. Bij MLK zullen ze het eerder grappig vinden dat heel dit gedoe nu de doodsteek voor CNG zal zijn.
Klopt hoor, maar de Ring gaat nooit verdwijnen, als CNG failliet gaat komt er wel weer een andere eigenaar, of de deelstaat springt weer bij zoals eerder al. En MLK is min of meer weggepest met debiele ‘huurverhoging’ voor de Ring, dus die zal niet zomaar teruggaan, maar het is ook maar afwachten hoe de nieuwe locatie bevalt, en de Ring is wel gewoon nu al een historische locatie icm het festival. Dus ik denk dat er een hoop ook zo weer vergeten is als er nieuw bestuur bij de Ring zit, en hij voor een goede prijs terug kan.
Inderdaad, maar tegen dat CNG daar weg is en de omstandigheden terug gunstig blijken voor MLK zijn we misschien ook al een editie of 2 verder. En als de nieuwe locatie dan inderdaad erg bevalt… De verhuis heeft in ieder geval geen impact gehad op de reputatie en populariteit, en nu valt ook de grootste klacht weg (het asfalt op het terrein).
Enig idee hoe lang het contract in Monchengladbach eigenlijk loopt?