Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
[DE|CH|AT] Rock im Revier / Rockavaria / Rock in Vienna 2015
Zelfde locatie, zelfde prijs, prima lineup...
Concurrentiestrijd is voor de RingRockers een lastige keuze geworden!!
Blijven op Der Ring of mee verhuizen met RaR...
Zelfde locatie, zelfde prijs, prima lineup…
Concurrentiestrijd is voor de RingRockers een lastige keuze geworden!!
Blijven op Der Ring of mee verhuizen met RaR…
Muse! Als die niet op Pinkpop komen, ga ik hier wel een dagje heen. Nürnburg is best te doen volgens mij. Dan hoop ik ook dat ze Anti-Flag en Poets of the Fall ook op die dag programmeren.
Kaartenverkoop valt blijkbaar redelijk tegen als ik het zo hoor. Voor de 3 samenwerkende festivals samen 15.000 tickets in de eerste dagen, terwijl RaR alleen al aan 50.000 zit op enkele weken.
zag het al, dit is het antwoord van Rock in Vienna / Grune Holle Der Ring / Rockavaria op de aankondiging van NovaRock vanmorgen...
Onder de indruk, nee idd.
Wachten op antwoord van RaR/RiP nu??
Kaartverkoop blijft vér achter bij Rock am Ring (bijna 90k voor RaR & RiP), tegenover 4k voor Grune Holle, 15k voor Rockavaria, en 4k voor Rock in Vienna
Rock in Vienna
Um den lauen Winter noch heißer zu machen, präsentieren wir euch weitere Bands, die im Juni die Donauinsel mit ihren Riffs und Beats erschüttern.
Begrüßt mit uns die großartigen Acts: ► The Hives ► Broilers ► A Day To Remember ► HEAVEN SHALL BURN OFFICIAL ► Opeth
Misschien zijn dit wel namen voor Sonisphere / FortaRock.
Volgens locals hebben ze zichzelf een quotum opgelegd qua aantal verkochte tickets tegen het eind van de feestdagen. Als ze die niet halen lijkt een annulatie van het festival nabij. Klinkt op zich al niet goed...
Volgens locals hebben ze zichzelf een quotum opgelegd qua aantal verkochte tickets tegen het eind van de feestdagen. Als ze die niet halen lijkt een annulatie van het festival nabij. Klinkt op zich al niet goed…