[DE|CH|AT] Rock im Revier / Rockavaria / Rock in Vienna 2015

1223293_1_popup_image1.jpg

Er is ook 'gewoon' weer Green Camping en caravans op de Nordschleife. Nieuw is een 'quiet camping' met verplichte stilte tussen 22 en 6h.

Zelfde locatie, zelfde prijs, prima lineup...
Concurrentiestrijd is voor de RingRockers een lastige keuze geworden!!
Blijven op Der Ring of mee verhuizen met RaR...

Zelfde locatie, zelfde prijs, prima lineup…
Concurrentiestrijd is voor de RingRockers een lastige keuze geworden!!
Blijven op Der Ring of mee verhuizen met RaR…

Kan ik me voorstellen. Ligt ook nog vlak bij elkaar. Qua afstand, qua muziekstijl, qua datum.
Vele muziekfans zullen toch moeten kiezen lijkt me.

Het lijkt wel of Der Ring aan RaR meteen de genadeklap wil uitdelen.

Muse! Als die niet op Pinkpop komen, ga ik hier wel een dagje heen. Nürnburg is best te doen volgens mij. Dan hoop ik ook dat ze Anti-Flag en Poets of the Fall ook op die dag programmeren.

Voor de volledigheid!
Site is vernieuwd, nieuws staat er op:
http://www.der-ring.de/news/news-der-ring-2

Ik zag op dit forum (en wel vaker) langskomen dat RaR het favoriete festival is van Metallica, hoe komt dat eigenlijk?

Kaartenverkoop valt blijkbaar redelijk tegen als ik het zo hoor. Voor de 3 samenwerkende festivals samen 15.000 tickets in de eerste dagen, terwijl RaR alleen al aan 50.000 zit op enkele weken.

Weet ook iemand tot wanneer die early bird is??
Toffe namen we zijn van plan hier heen te gaan!

Nieuwe namen kunnen me niet veel boeien moet ik zeggen. Alleen Tirggerfinger en Airborne zijn opzich wel prima.

►Airbourne ► Beastmilk ►BONAPARTE ►Decapitated ►Deez Nuts ►EISBRECHER OFFICIAL ►Eskimo Callboy ►Gojira ►Hatebreed ►Ignite ► Orange Goblin ► Rise of the Northstar ► Saint Vitus ►Stick To Your Guns ►Toxpack ►Triggerfinger ►Truckfighters ►Unearth Official ►Within Temptation

Dat is me een partij kut zeg. Alleen Beastmilk en Airbourne zijn leuke namen.

►Airbourne ► Beastmilk ►BONAPARTE ►Decapitated ►Deez Nuts ►EISBRECHER OFFICIAL ►Eskimo Callboy ►Gojira ►Hatebreed ►Ignite ► Orange Goblin ► Rise of the Northstar ► Saint Vitus ►Stick To Your Guns ►Toxpack ►Triggerfinger ►Truckfighters ►Unearth Official ►Within Temptation

Dat is me een partij kut zeg. Alleen Beastmilk en Airbourne zijn leuke namen.
zag het al, dit is het antwoord van Rock in Vienna / Grune Holle Der Ring / Rockavaria op de aankondiging van NovaRock vanmorgen...
Onder de indruk, nee idd.
Wachten op antwoord van RaR/RiP nu??

Kaartverkoop blijft vér achter bij Rock am Ring (bijna 90k voor RaR & RiP), tegenover 4k voor Grune Holle, 15k voor Rockavaria, en 4k voor Rock in Vienna

https://twitter.com/FestivalhallaNL/status/538663529717698560

https://twitter.com/FestivalhallaNL/status/538663966906798080

Grune Holle zal wel volgen:

Rock in Vienna
Um den lauen Winter noch heißer zu machen, präsentieren wir euch weitere Bands, die im Juni die Donauinsel mit ihren Riffs und Beats erschüttern.
Begrüßt mit uns die großartigen Acts: ► The Hives ► Broilers ► A Day To Remember ► HEAVEN SHALL BURN OFFICIAL ► Opeth
Misschien zijn dit wel namen voor Sonisphere / FortaRock.

Volgens locals hebben ze zichzelf een quotum opgelegd qua aantal verkochte tickets tegen het eind van de feestdagen. Als ze die niet halen lijkt een annulatie van het festival nabij. Klinkt op zich al niet goed...

Volgens locals hebben ze zichzelf een quotum opgelegd qua aantal verkochte tickets tegen het eind van de feestdagen. Als ze die niet halen lijkt een annulatie van het festival nabij. Klinkt op zich al niet goed…

Dan gaat het wel serieus heel slecht. Wel beter voor de kosten van de headliners als je een aantal deskundigen mag geloven

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread