Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb deze 1x aangehad nu maar valt inderdaad niks tegen. Dit is weer echt een Blur plaatje, en daar ben ik eigenlijk wel blij mee.
Moet het album nog wel iets meer tijd geven om te zien of dat ie spannend genoeg blijft. Benieuwd wat de tourplannen van Blur zijn voor de Benelux. Valt echt niet in te schatten waar die zouden staan.
Dat nummers van Refused is echt heeeel fijn.
Dan verder nog de plaat van Blur op repeat. Is weer echt een fijne Blur plaat geworden. I Broadcast vind ik nog een van de uitschieters naast singles Lonesome Street en Go Out.
De nieuwe van Arena schijnt ook weer een hele fijne te zijn. En afgaand op dit nummer lijkt dat inderdaad te kloppen. Jammer dat deze band en bijvoorbeeld ook een Neal Morse en Pendragon (nog) niet op Spotify staan.
Nieuwe Blur is erg goed en tja Brandon Flowers, top single weer. Als het hele album van dit niveau wordt is het een van de beste platen van t jaar(voor mij iig)
Zit nu nieuwe CD van Tallest Man On Earth te luisteren. Heb alleen het idee dat het nummer "Singers" me erg bekend voor komt. Wie kan me hierbij helpen?
Trouwens de nieuwe sound klinkt niet slecht. Vind het soms beetje op Bruce Springsteen lijken.
Kutplaat, klinkt op 1e gehoor wel lekker door de sterke productie waardoor veel nummers interessanter klinken maar dat is bij de 2e keer klaar. Dan blijven er maar een paar leuke nummers over helaas. Beetje tegenvallertje van Selah.
Dat valt wel op ja, prima gemixt, teksten zijn ook niet heel sterk. Maar het is zo gemixt dat haar stem heerlijk klinkt, en dat blijft me bij nummers als Sadness, Together, Reason, en Alone toch goed bevallen. Maar je hebt zeker gelijk, veel nummers luister ik al niet meer.
Dat valt wel op ja, prima gemixt, teksten zijn ook niet heel sterk. Maar het is zo gemixt dat haar stem heerlijk klinkt, en dat blijft me bij nummers als Sadness, Together, Reason, en Alone toch goed bevallen. Maar je hebt zeker gelijk, veel nummers luister ik al niet meer.
Door de overkill aan beats/elecktronische shit die onder sommige nummers zit is het gewoon allemaal een beetje iets teveel ofzo. Bij de eerste keer luisteren klinkt vooral het eerste deel van de plaat erg leuk maar daarna hield het echt op voor mij Dat stukkie met Childish Gambino vind ik zelf wel heel fijn.
Edit:
Ook vandaag nog nieuwe Death Grips aangehad. Nooit een heel album van ze aangehad maar bekend van losse nummers die lekker hard en lomp zijn. Het eerste deel van dit album is naar mijn ogen veel zwakker dan het tweede deel. Daar klinkt het wat interessanter en ook vaak wat hardere beats. Maar over het geheel springen er niet echt nummers voor me uit. Denk dat dit mede komt doordat vrijwel elk nummer zo gruwlijk chaotisch is door de harde verschillende beats door elkaar samen met de zanger zijn zware stem. Uiteindelijk is het best een redelijk album geworden maar kan niet echt zeggen dat ik volledig overtuigd ben van Death Grips.
Weet niet of meer mensen die album hebben aangehad.
Klopt, zeker mee eens. Van mij mocht ze meer doen aan de Jazz sound en niet die beats eronder pompen. Ga dit jaar op Pinkpop ns kijken hoe ze er live voorstaat, in 2011 was ik zwaar onder de indruk. Imo zouden een stel blazers haar band nog een extra boost geven
Ook vandaag nog nieuwe Death Grips aangehad. Nooit een heel album van ze aangehad maar bekend van losse nummers die lekker hard en lomp zijn. Het eerste deel van dit album is naar mijn ogen veel zwakker dan het tweede deel. Daar klinkt het wat interessanter en ook vaak wat hardere beats. Maar over het geheel springen er niet echt nummers voor me uit. Denk dat dit mede komt doordat vrijwel elk nummer zo gruwlijk chaotisch is door de harde verschillende beats door elkaar samen met de zanger zijn zware stem. Uiteindelijk is het best een redelijk album geworden maar kan niet echt zeggen dat ik volledig overtuigd ben van Death Grips.
Weet niet of meer mensen die album hebben aangehad.
Je moet er maar net van houden. Death Grips is een enorm rare band. De muziek die ze maken spreekt niet veel mensen aan, maar toch hebben ze een redelijk grote fanatieke fanbase. Over het album: ik vond beide delen erg goed (Niggas on the Moon en Jenny Death), maar het tweede deel inderdaad veel beter. Daarop gaan ze veel verder binnen hun eigen geluid. De bijna post-rock/punk 'On GP' is het beste voorbeeld.
Je moet er maar net van houden. Death Grips is een enorm rare band. De muziek die ze maken spreekt niet veel mensen aan, maar toch hebben ze een redelijk grote fanatieke fanbase. Over het album: ik vond beide delen erg goed (Niggas on the Moon en Jenny Death), maar het tweede deel inderdaad veel beter. Daarop gaan ze veel verder binnen hun eigen geluid. De bijna post-rock/punk ‘On GP’ is het beste voorbeeld.