Pinkpop 2025

Vrijdag:
Janet Livv-warhaus-Alestorm- Mika VS Sawyer Hill (beginnen bij SH en dan naar Mika- Benee - stuk Olivia Lunny- rennen naar Weezer om een stuk te zien en - wellicht rennen naar Confidence Man - rennen naar Oscar and the Wolf- Tate mc Rae - silent disco

Zaterdag:
Amyl and the sniffers- Cypress Hill - Mark Ambor- Joost vs Almost Monday (beginnen bij AM en dan rennen naar Joost) - stukje Matt Hansen - Faithless - The last dinner party- silent disco

Zondag:
Dewolff - Immenence - rennen naar Boxer Rebellion - stukje Elephant - Krezip - Mackenzy Mackay - Girl in red - Biffy Clyro - wellicht nog over naar Sigrid - Purple Disco machine wint waarschijnlijk voor mij van Korn - Muse

Meestal ben ik van de gebaande paden maar Stage 4 vind ik dit jaar erg interessant.

En mijn gruwel voor deze editie….ik dip mn zaakje liever in een Gehaktmolen dan dat ik Dean Lewis z’n gejammer hoor.

[edit 2] zo alles afwegende valt mij de lineup eerlijk gezegd best mee eigenlijk. Zin in!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: bootje76 en DennisvdBr
Mijn pijnlijkste clashes, dikgedrukte gaan het waarschijnlijk winnen:
Mika vs Sawyer Hill
Benee
vs Inhaler
Claude vs Battlesnake
Cypress Hill vs Hardy (kan nog afhankelijk zijn van The Masked Vervanger)
Mark Ambor vs Soft Play
DeWolff vs Hannah Mae
Korn vs Purple Disco Machine

De vrijdag blijft voor mij de minste dag en de zondag de mooiste. Bewijst ook wel doordat de vrijdag pas eigenlijk echt bij Alestorm begint voor mij, dus de eerste 3 uur van het festival wordt gras liggen en rond kijken. Ik geloof niet dat ik dat eerder gehad heb, zo'n niks naar mijn smaak zo'n lang stuk van een dag van Pinkpop(?).... Wellicht besluit ik zelfs te wachten tot mijn dochter uit school is en dan samen aan te fietsen!

Zal waarschijnlijk dit worden:
vrijdag:
🚲 - Alestorm - Sawyer Hill - Benee - Weezer - Oscar and the Wolf - Tate McRae - Justin Timberlake

zaterdag:
The Academic - Claude - Amyl and the Sniffers - Cypress Hill - ( Stay Tuned ? ) - Mark Ambor - Almost Monday - Faithless - The Last Dinner Party - Olivia Rodrigo

zondag:
Hannah Mae - Imminence - The Boxer Rebellion - Krezip - Kaizer Chiefs - Girl in Red - Biffy Clyro - Dean Lewis - Purple Disco Machine - Muse
Geen Bad Nerves, Kid Kapichi, Hiqpy, Soft Play, Bob Vylan, Battlesnake? Ik dacht toch dat je van oorsprong een gitaar-liefhebber was.

En ook geen Korn? Zelf ook geen liefhebber, maar zou ze wel checken.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Voor mij wordt dit het:

Vrijdag
Janet Livv - Warhaus - Alestorm - Mika - Inhaler - Weezer - Oscar and the wolf - (bad nerves ga ik op RW bekijken) - Tate mcrae - Justin Timberlake

Zaterdag
The academic - Claude - Omar Rudberg - Cypress Hill - verassing of Hardy? - Mark Ambor - Joost - Faithless - The Last Dinner Party - Olivia Rodrigo

Zondag
Hannah Mae - weet nog niet - Krezip - Kaiser Chiefs - The Warning - Biffy Clyro - Dean Lewis - Korn - Muse

Grappig hoe het met name de main stages zijn terwijl ik op RW echt alles stages constant af ga.. Die is in de breedte toch wel een stuk interessanter voor mij

Anderen die ik op RW ga zien die ook op PP staan:
Girl in red, Weezer, Matt Hansen, Bad Nerves

Laatst bewerkt:
vrijdag
Warhaus - Pommelien Thijs - Alestorm - Sawyer Hill - Weezer - Oscar and The Wolf - Tate McRae (heel eventjes) - Justin Timberlake (heel eventjes of de show moet erg spectaculair zijn)

zaterdag:
Battlesnake - Amyl and The Sniffers - Cypress Hill - Ghost - Soft Play - Sprints (stukje) - The Last Dinner Party - Olivia Rodrigo

zondag
DeWolff - Imminence - Elephant - Kaiser Chiefs - Girl in Red - Sigrid - Bob Vylan - Korn - Muse

Ik ga alleen de zondag en denk dat het er zo uit komt te zien; DeWolf, Imminence, the boxer rebellion, Elephant, Everything Everything, Kaiser Chiefs, Girl in Red, Biffy Clyro, Korn en ergens voorraan proberen te staan bij Muse.

Enige twijfel die ik heb is the boxer rebellion helemaal zien of een kort stukje en dan naar the Elephant. Beide al is gezien (Boxer rebellion pas nog). Maar het nieuwe album van the Elephant vind ik erg sterk dus denk dat ik toch daar snel naar toe ga.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
vrijdag
Warhaus - Pommelien Thijs - Alestorm - Sawyer Hill - Weezer - Oscar and The Wolf - Tate McRae (heel eventjes) - Justin Timberlake (heel eventjes of de show moet erg spectaculair zijn)

zaterdag:
Battlesnake - Amyl and The Sniffers - Cypress Hill - Ghost - Soft Play - Sprints (stukje) - The Last Dinner Party - Olivia Rodrigo

zondag
DeWolff - Imminence - Elephant - Kaiser Chiefs - Girl in Red - Sigrid - Bob Vylan - Korn - Muse
Ghost op zaterdag? Heb ik iets gemist? 😀

Geen Bad Nerves, Kid Kapichi, Hiqpy, Soft Play, Bob Vylan, Battlesnake? Ik dacht toch dat je van oorsprong een gitaar-liefhebber was.

En ook geen Korn? Zelf ook geen liefhebber, maar zou ze wel checken.
Bad Nerves staat gelijk met OatW. Kid Kapichi staat gelijk met Tate McRae, hier moet ik een concessie doen. Higpy geen interesse, niet mijn ding. Soft Play pijnlijke clash met Mark Ambor. Bob Vylan staat helaas gelijk met Dean Lewis. Battlesnake pijnlijke clash met Claude. Korn pijnlijke clash met Purple Disco Machine.
Keuzes...

• Leuk
Vrijdag
Warhaus - Hiqpy - Alestorm - Mika - Inhaler - Weezer - Bad Nerves - Kid Kapichi

Zaterdag
Academic - Battlesnake - Amyl - Royston Club - Soft Play - Sprints - Stukje TLDP

Zondag
DeWolff - Imminence - Rennen voor Diamonds - Everything Everything - Kaiser Chiefs - Warning - Biffy Clyro - Bob Vylan - Korn - Muse

Ik zit zo erg te twijfelen, ik wil Korn super graag zien maar ik wil ook echt een goed plekje voor Muse :( Muse nog niet eerder gezien en met mijn 1.63 verdwijn ik snel in de mensenmassa en krijg ik weinig van een show mee als ik geen goed plekje heb....

• Leuk
Ik zit zo erg te twijfelen, ik wil Korn super graag zien maar ik wil ook echt een goed plekje voor Muse :( Muse nog niet eerder gezien en met mijn 1.63 verdwijn ik snel in de mensenmassa en krijg ik weinig van een show mee als ik geen goed plekje heb....
Als je een gokje durft te wagen moet je iemand hebben die sowieso voorvak Muse in gaat. Die kan je dan een berichtje sturen als het begint vol te lopen, zodat je kan gaan rennen vanuit Korn.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Als je een gokje durft te wagen moet je iemand hebben die sowieso voorvak Muse in gaat. Die kan je dan een berichtje sturen als het begint vol te lopen, zodat je kan gaan rennen vanuit Korn.
Voorvak hoeft niet eens perse, vorig jaar bij Ed Sheeran vooraan het hek gestaan bij het gewone vak, daar hebben we toen ook vanuit Hozier moeten blijven staan en Sam Smith gemist waar ik toch wel wat spijt van heb.😅 Maar die dag was ook ontzettend druk, dus geen idee hoeveel drukte te verwachten rond Muse

• Leuk
Normaal gesproken zou ik aanbieden om je te helpen maar de eerlijkheid gebiedt mij om te zeggen dat er op de laatste dag rond dat tijdstip geen garantie is dat er nog sprake is van een hartslag om je van dienst te zijn.

• Geweldig
Waarderingen: Lauraa
battlesnake vandaag geluisterd en dat bevalt wel erg goed! Jammer dat ze zo kort spelen want ze hebben lekkere lange instrumentale nummers.

• Leuk
Waarderingen: MarkvD
battlesnake vandaag geluisterd en dat bevalt wel erg goed! Jammer dat ze zo kort spelen want ze hebben lekkere lange instrumentale nummers.
tja, probleem voor mij is dat ik Stage 4 liefst wil vermijden en liever bij Zuid/Noord hang, kies dan dat moment ook veel liever voor Claude. Pijnlijke clash, maar voel er daarbij ook helaas meer voor om Claude te gaan zien.

Uitzondering is eigenlijk Sawyer Hill, die gelijktijdig met Mika speelt op Stage 4. Maar Mika al eens gezien en Sawyer Hill te erg veel nieuwsgierig naar.
En Almost Monday op Stage 4 gaan we ook mee pakken, maar da's makkelijk in de hand gewerkt door de aversie tegen Joost, ontwijking manoeuvre dus!
Voor mij worden Stage 4 acts al heel snel afvallers van mijn tijdschema.

Users who are viewing this thread