Pinkpop 2025

Hoi Kachelle, als je een optreden hebt waar je geen zin in hebt dan is er gedurende de openingstijden van het festival een silent disco op het festivalterrein.
Ik ben mij niet bewust van een programma maar meestal zijn er meerdere kanalen waar je naar kunt luisteren.

En leuk dat je gaat, de sfeer is in ieder geval meestal wel fijn. Alleen is er geen nachtprogramma dat het noemen waard is. Op de campings een soort van stuiptrekking maar dat ervaar ik persoonlijk als te braaf en nietszeggend, hooguit ok om je roes een beetje uit te laten werken (alcohol/ander snoepgoed)
Er zijn elk jaar wat gastartiest en bij de Silent Disco, maar veel verder dan bijv Lex Uiting gaat dat ook weer niet

Ik ga niet maar lijstjes maken is altijd leuk, dus als ik zou gaan was het spoorboekje op het eerste gezicht zoiets als:

Vrijdag:
Pommelien > Personal Trainer > Mika > Inhaler > Weezer (of stukje en dan Confidence Man)> Oscar > Tate

Zaterdag:
Joost > Faithless (in het licht?!) > The Last Dinner Party > Olivia

Zondag:
DeWolff > Elephant > Everything Everything > Kaiser Chiefs > Girl in Red > stukje Biffy > Sigrid > Bob Vylan > Korn > Muse.

Op de vrijdag en zondag zou ik me goed kunnen vermaken. Zaterdag met name de laatste paar uur.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Alestorm vs Personal trainer is wel heel jammer, ik wil ze allebei heel graag zien.

Verder weinig clashes Vrijdag en zondag vind ik goed:
Vrijdag: Pommelien Alestorm/Personal trainer?, Mika, Inhaler, Weezer, Kid Kapichi, Justin Timberlake
Zondag: Dewolff, Querbeat, Kaizer Chiefs, Biffy Clyri, Korn, Muse,

En even kijken wat nog meer leuk is.

Zaterdag: Ben wel benieuwd naar Olivia....En ik zie op stage 4 wel wat (voor mij) onbekende namen die me wel nieuwsgierig maken. Dus komt vast wel goed.

Denk Alestorm verkiezen boven Personal Trainer, lijkt me niet dat je Alestorm ooit nog eens op Pinkpop kan verwachten!

Mijn route zou dit zijn:
Vrijdag:
Jannet Livv - Ronnie Flex & The Team - Warhaus - Alestorm - Mika - Inhaler - Weezer - Bad Nerves - Tata McRae - Justin Timberlake

Zaterdag: The Academic - Claude - Amyl And he Sniffers - Cypress Hill - (Stay Tuned...) - Soft Play - Joost - Faithless - The Last Dinner Party - Olivia Rodrigo

Zondag: DeWolff - Querbeat - The Boxer Rebellion - Everything Everything - Kaiser Chiefs - Girl In Red - Biffy Clyro - Bob Vylan - Korn - Muse

Vrijdag is net iets te plat, zaterdag vind ik vrij sterk, Faithless, The Last Dinner Party & Olivia Rodrigo na elkaar is echt wel gewoon een mooi trio met eerder op die dag wat toffe rock namen en Cypress Hill is ook altijd vermakelijk.

Zondag toch wel bands die ik veel geluisterd heb, krijg een beetje nostalgisch gevoel bij. Zou me er wel kunnen vermaken. Niet voor deze ticket prijzen, maar mocht je een kaartje winnen o.i.d. dan vind ik het eigenlijk best prima.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Hoopte van Sigrid te kunnen zien maar dat is voor mij een clash met Biffy Clyro en Dean Lewis. Vind de tent dikwijls wel leuk en daar speelt Sigrid. Echt spijtig.

pfff pinkpop is wel veranderd, de acts op pinkpop zijn veranderd.
t forum is veranderd, en t taalgebruik ook, mensen die is schrijven als ze ns/eens bedoelen.
daar krijg ik nou echt jeuk van

oh echt? welke? want ik ben me er niet van bewust.
Pfff, Pinkpop is wel veranderd. De acts op Pinkpop zijn veranderd.
Het forum is veranderd en het taalgebruik ook. Mensen die 'is' schrijven, als ze 'eens' bedoelen.
Daar krijg ik nou echt jeuk van.

Mijn pijnlijkste clashes, dikgedrukte gaan het waarschijnlijk winnen:
Mika vs Sawyer Hill
Benee
vs Inhaler
Claude vs Battlesnake
Cypress Hill vs Hardy (kan nog afhankelijk zijn van The Masked Vervanger)
Mark Ambor vs Soft Play
DeWolff vs Hannah Mae
Korn vs Purple Disco Machine

De vrijdag blijft voor mij de minste dag en de zondag de mooiste. Bewijst ook wel doordat de vrijdag pas eigenlijk echt bij Alestorm begint voor mij, dus de eerste 3 uur van het festival wordt gras liggen en rond kijken. Ik geloof niet dat ik dat eerder gehad heb, zo'n niks naar mijn smaak zo'n lang stuk van een dag van Pinkpop(?).... Wellicht besluit ik zelfs te wachten tot mijn dochter uit school is en dan samen aan te fietsen!

Zal waarschijnlijk dit worden:
vrijdag:
🚲 - Alestorm - Sawyer Hill - Benee - Weezer - Oscar and the Wolf - Tate McRae - Justin Timberlake

zaterdag:
The Academic - Claude - Amyl and the Sniffers - Cypress Hill - ( Stay Tuned ? ) - Mark Ambor - Almost Monday - Faithless - The Last Dinner Party - Olivia Rodrigo

zondag:
Hannah Mae - Imminence - The Boxer Rebellion - Krezip - Kaizer Chiefs - Girl in Red - Biffy Clyro - Dean Lewis - Purple Disco Machine - Muse

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread