Amsterdam Dance Event 2024

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.932
12.525
We zijn terug en klaar om grenzen te verleggen!
✨
Op 18 oktober maken Unreal x Free Your Mind een nachtelijke terugkeer naar AFAS Live tijdens ADE, met niemand minder dan 'Klangkuenstler.
👏
Bereid je voor op een onvergetelijke, geestverruimende reis door de nacht met de Berlijnse technoproducer. Voor tickets en info, check onze website!

Klangkuenstler.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en MarkD

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.418
2.497
Marlon Hoffstadt doet een eigen show in de Gashouder op 16 oktober. Pre-registratie is nu bezig. Wordt georganiseerd onder Awakenings Upclose.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.418
2.497
Hoe denken jullie trouwens dat die Nils Frahm show op de NDSM gaat zijn? Ik ben een beetje bang dat die hal te massaal is voor een show van Nils Frahm, maar aan de andere kant weet iedereen natuurlijk wel waarvoor hij komt en kan dat echt magisch zijn.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.418
2.497
En Four Tet op 18 oktober (15:00 - 21:30) ook naar de Gashouder onder Awakenings Upclose.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.469
1.603
Nils Frahm op het NDSM kan wel leuk gaan worden, maar ben het met je eens dat er geschiktere locaties voor hem zijn @Joris . Ik ga er nu wel vanuit dat hij vooral meer tempo gaat spelen, All Melody materiaal zeg maar. in 2018 werkte dat prima op Lowlands in de Bravo overdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
364
515
Iemand al de eerste goede tips? Zowel voor concerten/shows als dag/nacht festivals

Indien leuk programma ben ik vanaf donderdag t/m zaterdag in Amsterdam :)
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.469
1.603
Iemand al de eerste goede tips? Zowel voor concerten/shows als dag/nacht festivals

Indien leuk programma ben ik vanaf donderdag t/m zaterdag in Amsterdam :)
Into the Woods is altijd garantie voor goede sfeer en prima programmering, maar heel erg weersafhankelijk. Ik denk dat wij die vrijdag daar weer heen gaan. Weet zo niet wanneer de verkoop is eigenlijk.
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
364
515
Into the Woods is altijd garantie voor goede sfeer en prima programmering, maar heel erg weersafhankelijk. Ik denk dat wij die vrijdag daar weer heen gaan. Weet zo niet wanneer de verkoop is eigenlijk.
ik heb je berichtje gestuurd voor presale! Is vandaag begonnen

Inderdaad goede muziek en leuke sfeer. Weer is wel een dingetje maar vorig jaar prima uiteindelijk. Die zaterdag erg leuk, Marlon Hoffstadt toen erg nice en niet heeul druk
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.469
1.603
Strangelove Job tickets in de pocket. Ging ook weer retesnel, binnen een minuut alles weg.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.469
1.603
Ik kwam als 200e de rij in en greep naast helaas
We hebben er met een hele groep 6 kunnen scoren. Eigenlijk wacht ik op een Ki/ki aankondiging daar, die brengt mij toch altijd iets verder dan Job.
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
364
515
Valt me tot nu toe wel wat tegen, het aanbod van zowel de festivals, nachtprogramma als gerelateerde concerten/shows. Ook de prijzen zijn erg hoog. Misschien sla ik wel een jaartje over (helaas) :(
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.469
1.603
Valt me tot nu toe wel wat tegen, het aanbod van zowel de festivals, nachtprogramma als gerelateerde concerten/shows. Ook de prijzen zijn erg hoog. Misschien sla ik wel een jaartje over (helaas) :(
Kleinere events komen nog wel met een aankondiging, wellicht zit daar wat tussen. Toekomstmuziek etc moet allemaal nog komen. Prijzen zijn idd wel echt flink voor de grote events ja.
Ik heb zelf Nils Frahm in de avond en Radion in de nacht op vrijdag, en zondag dus Job.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Dante

Gebruikers die dit onderwerp bekijken