Albums van 2024

TDZ

Playlistbediener
20 jun 2023
40
52
Taylor Swift op 19 april met een nieuw album: The Tortured Poets Department.
 
  • Leuk
Waarderingen: DadRock

Lawaaipapegaai

Randprogramma
2 feb 2024
122
134
De eerste 3 nummers van het nieuwe album van The Blinders (Beholder) dat op 1 maart uitkomt beloven ook veel. Zin in hun concert op 20 maart.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101 en jarne

reinvdm1211

Playlistbediener
6 dec 2019
36
28
Nieuw album van The Lemon Twigs op 3 mei. Ik ben er erg benieuwd naar, die van vorig jaar vond ik goed.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.105
Tyler Cryde is zo te zien de artiestennaam van Tyler Hyde uit BCNR
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.137
13.177
Vandaag hebben we:
Little Simz - Drop 7
The Pineapple Thief - It Leads To This
Chelsea Wolfe - She Reaches Out To She Reaches Out To She
Kristoffer Gildenlöw - Empty
Joel Ross - nublues
The Dead South - Chains & Stakes
Infected Rain - Time
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion en theblackmadness

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.335
3.357
Naast bovenstaande heb ik ook nog Brittany Howard, Kali Malone, Declan McKenna, Helado Negro en Shygirl in de wachtrij staan.
 

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
278
250
Nieuwe Chelsea Wolfe is weer uitstekend! Verder nog benieuwd naar o.a. de Little Simz en Shygirl EP's, maar die zullen moeten wachten tot maandag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.335
3.357
Nieuwe Little Simz weer heel dik in orde.

Helado Negro vond ik niet veel aan.
Vind die Simz vrij teleurstellend eigenlijk. Op zich interessante richting om eens te proberen voor haar, maar vind 'm uiteindelijk weinig boeiend. En met al die korte nummers voelt het meer aan als een hoopje ideeën dan een echte EP.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
739
569


Hmmm, het album lijkt dan toch binnenkort uit te komen. Vind Everybody uit de leak een hele toffe track, maar voor de rest weet ik het nog niet zo goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.105
Vind die Simz vrij teleurstellend eigenlijk. Op zich interessante richting om eens te proberen voor haar, maar vind 'm uiteindelijk weinig boeiend. En met al die korte nummers voelt het meer aan als een hoopje ideeën dan een echte EP.
Het album duurt nog net geen 15 minuten, eerder een samenhoop van ideeën inderdaad.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.568
4.668
Vind die Simz vrij teleurstellend eigenlijk. Op zich interessante richting om eens te proberen voor haar, maar vind 'm uiteindelijk weinig boeiend. En met al die korte nummers voelt het meer aan als een hoopje ideeën dan een echte EP.
Toch niks nieuws? Drop 6 was ook zo'n eptje. Vind er ook weinig aan trouwens hoor.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
702
572
Vind die Simz vrij teleurstellend eigenlijk. Op zich interessante richting om eens te proberen voor haar, maar vind 'm uiteindelijk weinig boeiend. En met al die korte nummers voelt het meer aan als een hoopje ideeën dan een echte EP.
Eens
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.665
653
Was vandaag niet in de mood voor Chelsea Wolfe dus die nog laten liggen.
Wel Brittany Howard geprobeerd, maar die is niet wat ik er van verwachtte. Nu bijna het hele album Madi Diaz - Weird Faith en deze bevalt me wel. Nog een hoop in de wachtrij, zal volgende week worden.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.335
3.357
Toch niks nieuws? Drop 6 was ook zo'n eptje. Vind er ook weinig aan trouwens hoor.
Klopt, die vorige EP was ook niets boeiend. Maar gezien haar recente streak van albums, heb ik toch altijd vrij hoge verwachtingen van nieuw Simz materiaal.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken