Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Green Day album is inderdaad beter dan verwacht. Qua stijl komt dit het dichtst in de buurt bij Dookie/American Idiot, erg aanstekelijk. Al mis ik wel een epische rock ballad a la Wake Me Up When September Ends, het is zo wel vrij veel van hetzelfde.
Ik heb nu mijn eerste aanstaan. SPRINTS - Letter to Self. Klinkt wel aardig. Lekker stevige rock, sausje postpunk erover. Niet verkeerd om het jaar mee af te trappen
Ik ontdek nu pas dit topic, maar wil toch even mijn bewondering voor dit album ook met jullie delen! Bij de volgende bestelling CD’s zit deze er zeker bij
Winnaar van de dag is voor mij echter Plastic Death van glass beach. Veruit het beste nummer is commatose, een proggy indie emo meesterwerk van 10 minuten lang. Ook Coelacanth, Motions en The CIA zijn zeker het checken waard.
Albums die ik nog niet voorbij heb zien komen, maar al wel zijn uitgebracht:
Marika Hackman - Big Sigh
Conchúr White - Swirling Violets
Bill Ryder Jones - Iechyd Da
Erg genoten van deze albums. Nu genieten van de nieuwe The Smile