Albums van 2024

elo

Headliner
3 dec 2013
5.445
4.471
Klopt, die vorige EP was ook niets boeiend. Maar gezien haar recente streak van albums, heb ik toch altijd vrij hoge verwachtingen van nieuw Simz materiaal.
Da's idd waar, even wachten op een volledig album maar
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
954
1.207
Straks eens beluisteren dan. Ben nu nog het laatste album van shame aan het beluisteren. Dateert reeds uit 2023, maar had ik gemist precies 😅
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
694
544
Straks eens beluisteren dan. Ben nu nog het laatste album van shame aan het beluisteren. Dateert reeds uit 2023, maar had ik gemist precies 😅
Is het zeker waard. Sommige nummers zijn op het level van MBDTF.

Dit even compleet los van de man en zn uitspraken zelf uiteraard...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.479
6.954
Geen idee hoe, wat en wanneer, maar zie dat Beyoncé met een nieuw album komt
29 maart.

Dit is 1 van de 2 nieuwe singles. Alsof Beyonce leentje buur is gaan doen bij the Lumineers, maar dan ... slechter?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.479
6.954
Ik ga trouwens vandaag een inhaalslagje maken wat albums van afgelopen vrijdag betreft. De enige die ik al wel heb beluisterd was die van Chelsea Wolfe. Erg onder de indruk! Een soort Avant Garde muziek die en buiten de lijntjes kleurt maar ook toegankelijk te beluisteren is. Ik hoor hier en daar wat Björk erin, maar donkerder, meer distortion, iets toegankelijker en andere zang natuurlijk. Mooie plaat!
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal en mattman

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.479
6.954
Het album wat me vandaag het meest beviel was die van Kristoffer Gildenlöw. Wel gelaagd, hier en daar een uitschieter, maar vooral een geweldige afsluiter in de vorm van bijna 10 minuten Empty. Heel fijn.

The Pineapple Thief vind ik ook geslaagd. Beetje Steven Wilson vibes (misschien dat ik te hard opzoek ben naar verwijzingen, zou kunnen). Een meer dan prima album.

The Dead South en Brittany Howard komen bij mij niet verder dan wel prima. Niks mis mee, ook niet dat ik ze veel vaker ga opzetten. al ga ik die van Brittany Howard nog eens een kans geven, die swingt wel een beetje.

Joel ross, Little Simz en Meltheads vond ik niks.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.545
1.742
De nieuwe van Ducks Ltd is een heerlijke niets aan de hand plaat in de trant van Real Estate, draai hem sinds het weekend met veel plezier.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
954
1.207
Die nieuwe van Kanye kan ik ook echt wel smaken. Heeft paar luisterbeurten nodig gehad, maar Papercut / Paid / Beg Forgiveness vind ik wel bangers hoor 👌
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
680
551
Die nieuwe van Kanye kan ik ook echt wel smaken. Heeft paar luisterbeurten nodig gehad, maar Papercut / Paid / Beg Forgiveness vind ik wel bangers hoor 👌
Vond ik ook! Eerste helft van 't album vooral nice: het minder 'hype' gedeelte (ofzo).
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
954
1.207
En dat liedje van North, Talking heet het geloof ik, vind ik wel cool. Maar enkel haar stukje en die sample, de rest van het lied beetje te dramatisch uitgesponnen.
 

Lawaaipapegaai

Randprogramma
2 feb 2024
106
112
12 april het nieuwe album van METZ, Up On Gravity Hill. De eerste 2 nummers (99 en Entwined (Street Light Buzz)) klinken al lekker.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.445
4.471
Ik vind de nieuwe Zimmerman wel lekker klinken, soms een beetje té cheesy, maar fijn hoor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken