Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Klopt, die vorige EP was ook niets boeiend. Maar gezien haar recente streak van albums, heb ik toch altijd vrij hoge verwachtingen van nieuw Simz materiaal.
Ik ga trouwens vandaag een inhaalslagje maken wat albums van afgelopen vrijdag betreft. De enige die ik al wel heb beluisterd was die van Chelsea Wolfe. Erg onder de indruk! Een soort Avant Garde muziek die en buiten de lijntjes kleurt maar ook toegankelijk te beluisteren is. Ik hoor hier en daar wat Björk erin, maar donkerder, meer distortion, iets toegankelijker en andere zang natuurlijk. Mooie plaat!
Het album wat me vandaag het meest beviel was die van Kristoffer Gildenlöw. Wel gelaagd, hier en daar een uitschieter, maar vooral een geweldige afsluiter in de vorm van bijna 10 minuten Empty. Heel fijn.
The Pineapple Thief vind ik ook geslaagd. Beetje Steven Wilson vibes (misschien dat ik te hard opzoek ben naar verwijzingen, zou kunnen). Een meer dan prima album.
The Dead South en Brittany Howard komen bij mij niet verder dan wel prima. Niks mis mee, ook niet dat ik ze veel vaker ga opzetten. al ga ik die van Brittany Howard nog eens een kans geven, die swingt wel een beetje.
New Album, Dark Matter, Out April 19, 2024 Pearl Jam’s twelfth studio album, Dark Matter, will be released on Monkeywrench Records/Republic Records on April 19, 2024.
Die nieuwe van Kanye kan ik ook echt wel smaken. Heeft paar luisterbeurten nodig gehad, maar Papercut / Paid / Beg Forgiveness vind ik wel bangers hoor
Die nieuwe van Kanye kan ik ook echt wel smaken. Heeft paar luisterbeurten nodig gehad, maar Papercut / Paid / Beg Forgiveness vind ik wel bangers hoor
En dat liedje van North, Talking heet het geloof ik, vind ik wel cool. Maar enkel haar stukje en die sample, de rest van het lied beetje te dramatisch uitgesponnen.