IDLES valt hier wel lekker hoor, zo'n nummer als "Roy" is wel echt een stuk sterker dan veel van de nummers op hun vorige albums. Zitten ook wel n paar mindere nummers tussen, dat maakt het een degelijke plaat.
De tweede EP van Droom Dit is ook erg fijn, die band is live nog zoveel sterker dan op plaat en dat gaan we allemaal nog wel meemaken komende tijd. Fijne act.
Het debuut van Porcelain id kan ik iedereen warm aanbevelen. Staat ook op Best Kept Secret (denk in de Muziekgieterij stage) en dat kan wel eens een magisch optreden worden. Een hele afwisselende plaat die naar eigen zeggen ergens tussen Nick Cave en Kanye West in moet liggen. Dat klinkt gek, maar na het beluisteren is het zo gek nog niet.
Hideous pakt me dan weer niet echt met hun debuut EP. Beetje middle of the road rock a la Royal Blood. Voor mensen hier die houden van rockbands met riffs a la Ramkot kan ik het aanbevelen.
Woensdag kwam de nieuwe Zimmerman uit, ik schreef al dat die best fijn was en dat is nog altijd zo. Benieuw hoe dat live gebracht gaat worden wel.