Albums van 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.478
6.953
Ik heb voor vandaag Royel Otis, Blackberry Smoke, William Doyle, Crawlers en Mother Mother in de wacht gezet. Geen van allen iets waar ik hoge verwachtingen van heb trouwens. iemand nog aanraders?
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
816
1.719
Ik heb voor vandaag Royel Otis, Blackberry Smoke, William Doyle, Crawlers en Mother Mother in de wacht gezet. Geen van allen iets waar ik hoge verwachtingen van heb trouwens. iemand nog aanraders?
Het debuutalbum van Talk Show is wel leuk
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.932
12.525
Ik heb voor vandaag Royel Otis, Blackberry Smoke, William Doyle, Crawlers en Mother Mother in de wacht gezet. Geen van allen iets waar ik hoge verwachtingen van heb trouwens. iemand nog aanraders?
Heb zelf ook nog:
Steve Hackett - The Circus and the Nightwhale
i Häxa - Part 1 (EP)

Ik wil Mother Mother ook wel eens kans geven, maar ik weet nu al dat ik dat helemaal niks ga vinden.

Oh, en J-Lo...............
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.478
6.953
Heb zelf ook nog:
Steve Hackett - The Circus and the Nightwhale
i Häxa - Part 1 (EP)

Ik wil Mother Mother ook wel eens kans geven, maar ik weet nu al dat ik dat helemaal niks ga vinden.

Oh, en J-Lo...............
Dit heb ik dus ook met veel van de releases vandaag. Maarja.

Dank voor alle suggesties, ik heb ze erbij gevoegd (en de meesten boven degene die ik erin had staan). J-Lo laat ik links liggen Dave ;)
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
680
550
Vind het een gaaf album, maar kan me voorstellen dat de die-hard IDLES fan ietwat teleurgesteld kan zijn. Toch een wat andere stijl.
Zou mezelf op zich wel tot die groep rekenen, maar sta zeker open voor andere stijlen. Ik vind het dus ook een gaaf album, moet hem nog wat vaker luisteren om hem helemaal te doorgronden. Vond de singles al goed, maar na de eerste luisterbeurt springen wat mij betreft ook Gratitude en Monolith eruit. Hall & Oates ouderwets rammelplaatje, Jungle ook interessant lijntje.

Ik ga 'm nog weleens vaker aangooien. De LP ligt vandaag als het goed is op de mat ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: DadRock

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Is ie dan, staat aan!
Ik ben helemaal on board met deze plaat hoor. Het was interessant wat ze zouden doen na hun eerste twee, zeker omdat hun derde een beetje op 'meer van hetzelfde' begon the lijken. Maar heel blij dat ze toch hun grenzen wat opzoeken, hier vind ik het toch echt geslaagd. Nu maar eens zien wat dit gaat doen met hun livesets.
 
  • Leuk
Waarderingen: DadRock en Nelios

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.932
12.525
Ik ben helemaal on board met deze plaat hoor. Het was interessant wat ze zouden doen na hun eerste twee, zeker omdat hun derde een beetje op 'meer van hetzelfde' begon the lijken. Maar heel blij dat ze toch hun grenzen wat opzoeken, hier vind ik het toch echt geslaagd. Nu maar eens zien wat dit gaat doen met hun livesets.
Talbot moet natuurlijk ook aan z'n gezondheid denken...

Vind zelf dat er wel een paar aardige nummers tussenzitten, maar ook niet heel bijzonder allemaal. Gewoon degelijk.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.691
4.551
Talbot moet natuurlijk ook aan z'n gezondheid denken...

Vind zelf dat er wel een paar aardige nummers tussenzitten, maar ook niet heel bijzonder allemaal. Gewoon degelijk.
Dat heb ik ook. Wel iets diverser en soms spannender dan de vorige albums. POP POP POP vind ik wel echt een afgrijselijk nummer...
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
680
550
Ik vind die nieuwe van Royel & Otis trouwens over de grote lijn ook zeer enjoyable, leuk, degelijk, wavy, fun indie album! Benieuwd om ze deze zomer nog ergens te treffen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.445
4.471
Ik vind die nieuwe van Royel & Otis trouwens over de grote lijn ook zeer enjoyable, leuk, degelijk, wavy, fun indie album! Benieuwd om ze deze zomer nog ergens te treffen.
Was wel leuk op Pukkelpop vorig jaar, maar wel erg luchtig ook. Leuk voor Pinkpop of the Slope van Werchter wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

reinvdm1211

Playlistbediener
6 dec 2019
36
28
Ik vind die nieuwe van Royel & Otis trouwens over de grote lijn ook zeer enjoyable, leuk, degelijk, wavy, fun indie album! Benieuwd om ze deze zomer nog ergens te treffen.
Ik geloof dat ze op BKS staan dit jaar, ga die plaat later dit weekend eens luisteren.

Vandaag gewacht met luisteren totdat de nieuwe IDLES op de mat viel. Ik vind het een sterke plaat, wat afwisselender dan hun eerdere werk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
694
544
Net in de auto naar de nieuwe IDLES geluisterd. Was niet zon fan van de band maar het is een heerlijke ramplaat wat mij betreft.
 

Hammerfest

Playlistbediener
12 okt 2023
16
17
Middle Kids new album is fantastic, such an underrated band, really need to tour and play more festivals.
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
696
821
Is ie dan, staat aan!
Vond de eerste 3 singles echt veelbelovend maar weet na de eerste luisterbeurt nog niet helemaal wat ik er van vind. Dancer staat bij mij de afgelopen 3 maanden toch wel dagelijks, aan wat een heerlijke single is dat zeg!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.445
4.471
IDLES valt hier wel lekker hoor, zo'n nummer als "Roy" is wel echt een stuk sterker dan veel van de nummers op hun vorige albums. Zitten ook wel n paar mindere nummers tussen, dat maakt het een degelijke plaat.

De tweede EP van Droom Dit is ook erg fijn, die band is live nog zoveel sterker dan op plaat en dat gaan we allemaal nog wel meemaken komende tijd. Fijne act.

Het debuut van Porcelain id kan ik iedereen warm aanbevelen. Staat ook op Best Kept Secret (denk in de Muziekgieterij stage) en dat kan wel eens een magisch optreden worden. Een hele afwisselende plaat die naar eigen zeggen ergens tussen Nick Cave en Kanye West in moet liggen. Dat klinkt gek, maar na het beluisteren is het zo gek nog niet.

Hideous pakt me dan weer niet echt met hun debuut EP. Beetje middle of the road rock a la Royal Blood. Voor mensen hier die houden van rockbands met riffs a la Ramkot kan ik het aanbevelen.

Woensdag kwam de nieuwe Zimmerman uit, ik schreef al dat die best fijn was en dat is nog altijd zo. Benieuw hoe dat live gebracht gaat worden wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: weezers en Thisso

Gebruikers die dit onderwerp bekijken