Concertaankondigingen

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.184
1.391
Vraag me af of dit een liveshow wordt of 'gewoon' weer een DJ set. Met zo'n zaal zou je toch denken dat hij flink wil uitpakken, niet? Als het een DJ set is; laat dan maar. Was in Primavera in die vorm wel gezellig, maar nu ook weer niet zo boeiend eigenlijk.
Inderdaad. Ik vind die nieuwe plaat van hem geweldig en de ING Arena is op een boogscheut van hier, maar toch ga ik hier ook voor passen denk ik. Vond er op Best Kept Secret 2022 in elk geval bijzonder weinig aan.
 

JP5

Gouden Tip
30 mei 2023
292
258
Vraag me af of dit een liveshow wordt of 'gewoon' weer een DJ set. Met zo'n zaal zou je toch denken dat hij flink wil uitpakken, niet? Als het een DJ set is; laat dan maar. Was in Primavera in die vorm wel gezellig, maar nu ook weer niet zo boeiend eigenlijk.

Wordt idd een DJ set maar ik kijk er zeker naar uit! Hij maakt van een DJ set volgens mij wel echt een next level optreden. En zal vast ook wel wat production value leveren met deze tour?

Benieuwd hoe hard de kaartverkoop gaat morgen.
 
Laatst bewerkt:

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
379
536
Hier nog steeds niks over gehoord vanuit Doornroosje.
“We regret to announce that we will have to cancel our shows for the rest of the year,” they shared in an Instagram statement.

The band were due to perform their final US shows in Oakland (October 11), Los Angeles (12) and Las Vegas’ Best Friends Forever Music Festival (October 13), followed by a UK/European tour in November.
Ze zijn bezig de tour te verzetten zie dit bij de Ha concert! data in Belgie, denk dat Doornroosje het aankondigt als het rond is
Bright Eyes canceled their European tour due to voice problems. The concert will be rescheduled, and tickets remain valid. Once we find a date, we will contact ticket holders with options.
 
  • Leuk
Waarderingen: DadRock

Gebruikers die dit onderwerp bekijken