Concertaankondigingen

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
354
502
Rare stap om Utrecht te doen, dan Antwerpen en dan Tilburg maar goed met die laatste ben ik er mogelijk wel bij. Wil ze ooit nog wel eens zien
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.225
Rare stap om Utrecht te doen, dan Antwerpen en dan Tilburg maar goed met die laatste ben ik er mogelijk wel bij. Wil ze ooit nog wel eens zien
Tja valt qua afstanden allemaal wel mee. Als een van die zalen bezet is tussendoor wissel je Tilburg en Antwerpen natuurlijk makkelijk om
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
588
597
Wat is de kans dat ze Paaspop er nog voor plakken?
Ik wil hoop houden, maar 5 dagen ervoor lijkt mij net te veel en er staan ook (nog) geen festivals tussen...
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
337
360
10 april Father John Misty naar TivoliVredenburg
Vond m de vorige keer in Melkweg zo tegen vallen, voelde heel erg gehaast aan. Starttijd werd nog op de dag zelf met een uur vervroegd naar 19.30 beginnen. Loop je langs de ingang van de Melkweg staat er een enorme Nightliner tourbus met draaiende motor al te wachten, en dan meteen 19.30 beginnen met spelen, krappe anderhalf uur spelen, geen toegift, meteen wegwezen en lichten aan....
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
464
445
Mogwai was heerlijk op Live is Live dit jaar . Leuk om mee te pakken als ze om de hoek komen ja, maar geen must-see voor mij.
Ik houd mn hand op de knip voor andere aankondigingen ;) Pixies zo ook al een keer of 4-5 gezien in 4 jaar. Dus dat kan ook even rusten. Wel vriendelijke prijzen inderdaad! (Voor zover dat nog bestaat)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken