Verzameltopic Overige Internationale Festivals 2025

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
even aanhaken op de teasers van Hurricane en Southside.
Ze teasen met een Playlist aangaande een aankomend 'nieuws' op de socials in de gaten te houden.
Boven aan de playlist waarschijnlijk headliner 1.
Met een beetje fantasy zie je eerst de albumcover van Saviors van Green Day en vervolgens de cover van American Idiot van Green Day.

1725948931963.png
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.776
12.447
even aanhaken op de teasers van Hurricane en Southside.
Ze teasen met een Playlist aangaande een aankomend 'nieuws' op de socials in de gaten te houden.
Boven aan de playlist waarschijnlijk headliner 1.
Met een beetje fantasy zie je eerst de albumcover van Saviors van Green Day en vervolgens de cover van American Idiot van Green Day.

Bekijk bijlage 10309
Ja die American Idiot cover zie ik er ook in. Is dat dan niet al het derde jaar achtereen dat Green Day in juni tourt? Lijkt me wat overdreven eigenlijk. Of zijn ze aan het sparen om net als Sum41 er binnenkort mee te kunnen stoppen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
176
145
Vorig jaar hebben ze wel maar deel van Europa gedaan met die tour, wie weet komen ze dan dit komende zomer naar België.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
GXFlu91X0AAmBuC
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.776
12.447
Heeft iemand hier iets opgevangen wanneer Midwinter Prog in Tivoli komt met de eerste namen? Maanden geleden heeft Antimatter zich versproken maar verder is het stil.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.971
8.903
Heeft iemand hier iets opgevangen wanneer Midwinter Prog in Tivoli komt met de eerste namen? Maanden geleden heeft Antimatter zich versproken maar verder is het stil.
Hoop in elk geval weer in Utrecht en niet ergens internationaal. ;)

Vorige keer kwam het volledige affiche in één keer ergens in oktober. Dus zal niet al te lang meer duren voordat we in elk geval wat nieuws erover krijgen, denk ik.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: nikita en Joslittel

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
109
83
Hurricane en Southside, iemand?
Bekijk bijlage 10315
Ik heb er al een even naar zitten kijken maar ik kan er niks van maken. Heb ook nog van alles geprobeerd om doormiddel van photoshop de kleurstellingen en scherpe randen bij te stellen zodat het leesbaarder wordt maar ook dan kan ik er niks uit halen. Toch zou voor iemand deze album cover wel erg duidelijk moetn zijn lijkt me toch?
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
719
591
Ik heb er al een even naar zitten kijken maar ik kan er niks van maken. Heb ook nog van alles geprobeerd om doormiddel van photoshop de kleurstellingen en scherpe randen bij te stellen zodat het leesbaarder wordt maar ook dan kan ik er niks uit halen. Toch zou voor iemand deze album cover wel erg duidelijk moetn zijn lijkt me toch?
Dacht precies hetzelfde na dezelfde stappen doorlopen te hebben 😅
 
  • Haha
Waarderingen: JohndeBever

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Deze lijkt ook vrij herkenbaar als ie je iets zou zeggen.

In ander nieuws, na het kijken naar de video van de playlist announcement lijkt Yellowcard me duidelijk. Album cover van Ocean Avenue. Bekijk bijlage 10317
Dacht eerst dat dat het laatste album van Yard Act was, maar het is inderdaad het Yellowcard album zo te zien.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Ik heb er al een even naar zitten kijken maar ik kan er niks van maken. Heb ook nog van alles geprobeerd om doormiddel van photoshop de kleurstellingen en scherpe randen bij te stellen zodat het leesbaarder wordt maar ook dan kan ik er niks uit halen. Toch zou voor iemand deze album cover wel erg duidelijk moetn zijn lijkt me toch?
Daarnaast kan je ook nog bijna de titel en artiest lengte/woorden er uit opmaken, maar ik kom er ook niet zo snel op.
 
  • Leuk
Waarderingen: JohndeBever

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
719
591
Dacht eerst dat dat het laatste album van Yard Act was, maar het is inderdaad het Yellowcard album zo te zien.
En ik zie volgens mij ook nog Good Charlotte en Amyl and the Sniffers.

Verder lijkt er een op het nieuwste album van Metallica en lijkt er een op het album van Jack White, maar daar durf ik eigenlijk niet zo zeker iets over te zeggen als de rest.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken