Eurovision

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
84
46
Ik denk dat ze de kans om met een microfoon op live tv te spreken niet wil laten liggen.
Als ze niet op zijn minst een statement maakt is het belachelijk. Het is haar goed recht om de kans te pakken maar gezien de context is niks doen ook slecht voor je imago
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.401
5.136
Vooral heel lullig dit. En dit had toch echt anders opgelost kunnen worden. Vooral de communicatie was echter superslecht. Maar toch is het gewoonweg niet slim wat hij gedaan heeft, hij had andere de kans niet moeten geven om hem uit te kunnen sluiten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Zimmerman net bij Nieuwsuur.

Cameravrouw wilde met niemand meer om tafel, ook niet met Joost.

Avrotros kwam met allerlei oplossingen, waaronder een publieke excuses, maar daar wilde EBU niks van weten.

Ze (Avrotros) gaan protest aantekenen, maar daar heeft Joost niets meer aan.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
797
734
Vooral heel lullig dit. En dit had toch echt anders opgelost kunnen worden. Vooral de communicatie was echter superslecht. Maar toch is het gewoonweg niet slim wat hij gedaan heeft, hij had andere de kans niet moeten geven om hem uit te kunnen sluiten.
Als je daar echt voor wordt uitgesloten, is het dikke tristesse. Serieus zeg, gaan ze de vrouw dan ook schorsen? Als zij haar job deed, was er geen probleem.

Ik vraag mij oprecht af wat er zou gebeurd zijn mocht het een cameraman zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Je loopt vol adrenaline het podium af, je ziet dat je gefilmd wordt terwijl er afspraken waren dat dit niet zou gebeuren, je laat twee keer weten dat je wil dat ze ophouden.... een dreigende beweging kan niet (al is dq buiten proportie) maar alles wat vooraf ging is natuurlijk ook niet netjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en mattman

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.401
5.136
Als je daar echt voor wordt uitgesloten, is het dikke tristesse. Serieus zeg, gaan ze de vrouw dan ook schorsen? Als zij haar job deed, was er geen probleem.

Ik vraag mij oprecht af wat er zou gebeurd zijn mocht het een cameraman zijn.
Ik ben niet bij het gehele gebeuren geweest dus geen idee. Misschien is die vrouw inderdaad ook fout geweest, en zal misschien ook niet filmen dit weekend. Misschien is zij niet goed geïnformeerd? Misschien, misschien, misschien. Ik weet het niet.

Maar een voetballer droomt ook van een WK finale. En dan kan je een paar keer op je tenen getrapt worden, of flinke tikken krijgen. Maar als je dan zelf een natrap/slag/kop beweging maakt of whatever, dan kan dat allemaal wel begrijpelijk zijn. Maar slim is het niet, toch?

Verder eens dat er tig andere oplossingen mogelijk zouden moeten zijn. Paar punten straf o.i.d. ik vind dit ook wel behoorlijk heftig. En sure hij krijgt veel volgers en iedereen kent hem nu, maar dit is niet zoals het had moeten lopen voor hem. Ik zou zeggen herpakken, leren en sterker terugkomen volgend jaar. Het heeft nu geen zin om allerlei dommige statements te maken zou ik zeggen.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.719
2.386
Vooral heel lullig dit. En dit had toch echt anders opgelost kunnen worden. Vooral de communicatie was echter superslecht. Maar toch is het gewoonweg niet slim wat hij gedaan heeft, hij had andere de kans niet moeten geven om hem uit te kunnen sluiten.
Inderdaad niet slim wat Joost deed. Maar als het verhaal volledig klopt, ligt de fout toch echt wel voor het grootste deel bij de cameravrouw hoor. Regels en afspraken gelden voor iedereen, niet enkel voor artiesten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.401
5.136
Inderdaad niet slim wat Joost deed. Maar als het verhaal volledig klopt, ligt de fout toch echt wel voor het grootste deel bij de cameravrouw hoor. Regels en afspraken gelden voor iedereen, niet enkel voor artiesten.
Intimiderende bewegingen niet maken geld ook voor enkel artiesten. Joost heeft hier net zo goed schuld aan, sad but true.

En niet meer meedoen vind ik ook prima hoor. Maar we weten allemaal dat hem dat toch niet gaat worden. En wat is de reden, omdat je het niet mee eens bent omdat jou artiest een aanvallende beweging heeft gemaakt? Je moet gewoon je verlies nemen hier denk ik dan.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
525
344
Denken jullie niet dat Joost nu in een paar dagen tijd is gegroeid naar een van grootste acts van Nederland. Zal me niet verbazen als hij de komende jaren festivals als lowlands en dtrh gaat headlinen zoals goldband dat nu al doet
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
En wat is de reden, omdat je het niet mee eens bent omdat jou artiest een aanvallende beweging heeft gemaakt? Je moet gewoon je verlies nemen hier denk ik dan.
Omdat je artiest, nadat er al afgesproken was om niet gefilmd te worden, toch gefilmd werd en er na herhaaldelijk vragen niet gestopt werd. Omdat de EBU met vage statements deed lijken alsof zich iets verschrikkelijks had voorgevallen. Omdat ze niet openstonden voor oplossingen en je artiest zonder pardon uit de wedstrijd gooien.

Plus alle andere dingen waarmee de EBU zich de afgelopen dagen belachelijk heeft gemaakt.

Voor zo'n organisatie wil je als land je artiesten behoeden.

Nederland maakt zich imo belachelijk als ze volgend jaar terugkeren.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.719
2.386
Intimiderende bewegingen niet maken geld ook voor enkel artiesten.
Mag hopen dat als iemand van de productie een intimiderende beweging maakt, die ook gewoon naar huis wordt gestuurd. Maar oorzaak ligt dus (als we het statement van AVRO mogen geloven) echt wel bij de cameravrouw die een belangrijke afspraak niet naleefde, zelfs niet na meerdere vriendelijke verzoeken.

Soit, gedane zaken nemen geen keer. Benieuwd naar de verdere afloop, maar verwacht er niet te veel van. (Ook niet van Nederlandse kant)
 
Laatst bewerkt:

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.401
5.136
Omdat je artiest, nadat er al afgesproken was om niet gefilmd te worden, toch gefilmd werd en er na herhaaldelijk vragen niet gestopt werd. Omdat de EBU met vage statements deed lijken alsof zich iets verschrikkelijks had voorgevallen. Omdat ze niet openstonden voor oplossingen en je artiest zonder pardon uit de wedstrijd gooien.

Plus alle andere dingen waarmee de EBU zich de afgelopen dagen belachelijk heeft gemaakt.

Voor zo'n organisatie wil je als land je artiesten behoeden.

Nederland maakt zich imo belachelijk als ze volgend jaar terugkeren.
Prima hoor, mij heb je er niet mee. En de organisatie valt kwa communicatie veel kwalijk te nemen, volledig eens. Maar dat geld voor alle grote commerciële organisaties. En dan moet je consequent zijn met andere sporten en evenementen. En dan blijft er weinig over, daarom is het ook niet echt reeël.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Volgens Cornald Maas (al was die er naar eigen zeggen niet bij, die herhaald wat hij gehoord heeft) heeft Joost na twee keer netjes vragen om niet gefilmd te worden (nadat dit vorige week exact zo gebeurde na de repetities) de camera / telefoon naar beneden geduwd.

Staat als dit klopt in zijn volste recht.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: elo en warriorandweirdo

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.719
2.386
Volgens Cornald Maas (al was die er naar eigen zeggen niet bij, die herhaald wat hij gehoord heeft) heeft Joost na twee keer netjes vragen om niet gefilmd te worden (nadat dit vorige week exact zo gebeurde na de repetities) de camera / telefoon naar beneden geduwd.

Staat als dit klopt in zijn volste recht.
Dit is echt een situatie die je simpel zou moeten kunnen uitpraten. Dat de cameravrouw weigerde om nog samen te zitten is echt heel bizar.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.305
3.920
Prima hoor, mij heb je er niet mee. En de organisatie valt kwa communicatie veel kwalijk te nemen, volledig eens. Maar dat geld voor alle grote commerciële organisaties. En dan moet je consequent zijn met andere sporten en evenementen. En dan blijft er weinig over, daarom is het ook niet echt reeël.
Timmetje wil jou hier toch niet mee hebben?
 

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
84
46
Denken jullie niet dat Joost nu in een paar dagen tijd is gegeroeid naar een van grootste cts van Nederland. Zal me niet verbazen als hij de komende jaren festivals als lowlands en dtrh gaat headliner zoals goldband dat nu al doet
Zo heb ik er nog niet eens over nagedacht. Heeft alle grote podia in de Benelux al gehad of gaat hij deze zomer doen. Maar denk dat hij internationaal nu ook echt wel grote festivals kan doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken