Graspop Metal Meeting 2024

Evilbert

Playlistbediener
17 nov 2023
12
35
Is er iemand bekend met de shuttlebus vanuit Mol qua wachttijden. Ik zit nog te twijfelen tussen de reguliere parkeerplaatsen of de shuttlebus. Ik ga 4 dagen, maar slaap 20 km van het terrein af, dus wat is de beste oplossing?
 

Davidov90

Randprogramma
21 nov 2023
113
195
Andere kwestie: zijn er al mensen bezig met hun shirt keuze ( of algehele kleding) voor het weekend? Mensen die hun “vandaag is de dag”-shirt weer aan gaan trekken?

Bij mij valt de keuze momenteel op vandaag is de dag of mijn Avantasia shirt.
Donderdag: Megadeth
Vrijdag: waarschijnlijk Iron Maiden (Bruce)
Zaterdag: Geen idee
Zondag: Geen idee

Met telkens battle vest erover (hopelijk niet zo heet als vorig jaar 😅)
 

dogsoldierspoon

Playlistbediener
23 jun 2022
38
74
Is er iemand bekend met de shuttlebus vanuit Mol qua wachttijden. Ik zit nog te twijfelen tussen de reguliere parkeerplaatsen of de shuttlebus. Ik ga 4 dagen, maar slaap 20 km van het terrein af, dus wat is de beste oplossing?
Ik meen me te herinneren dat er om de 20/30 minuten een bus is, maar kan daar goed fout in zijn.
 

dogsoldierspoon

Playlistbediener
23 jun 2022
38
74
Ik zal nog wel nieuwe lijsten erbij blijven verwerken, is ook gewoon leuk om te doen. Ook @JB. komt nog met een lijst, dus wie weet verschuift er nog het een en ander…

Andere kwestie: zijn er al mensen bezig met hun shirt keuze ( of algehele kleding) voor het weekend? Mensen die hun “vandaag is de dag”-shirt weer aan gaan trekken?

Bij mij valt de keuze momenteel op vandaag is de dag of mijn Avantasia shirt.

Ik heb 4 bandshirts die ik eigenlijk enkel tijdens Graspop draag (en dit al de laatste 15 jaar of zo, dus misschien hoog tijd voor enkele nieuwe voor ze uit elkaar vallen).
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
389
879
Qua shirts wss een Alestorm tshirt, Bullet for my valentine, Moments en Fleddy Melculy. Als reserve nog wat graspop shirts zelf
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.523
3.170
Donderdag sowieso het Vandaag is de dag shirt. Rest zie ik wel. Over het algemeen op de dag zelf een bandshirt van een band die niet op die dag speelt🤗
 

Skut10

Playlistbediener
26 jan 2024
43
64
Ik zit er over na te denken om met één shirt die kant op te gaan en dan vervolgens op het terrein merch te kopen wat ik het weekend kan dragen.
 

Nutellica

Randprogramma
3 apr 2023
106
302
Ik heb geen shirts van bands die deze editie optreden, dus zal mijn favoriete PWD shirt dragen en mijn relatief nieuwe Lorna Shore shirt.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.354
10.976
Ik dacht er zelf aan om mijn Vandaag is de Dag shirt op donderdag aan te doen voor de meeting. Maar ja, dan speelt Ne Obliviscaris en voel me dan moreel verplicht om hun shirt aan te trekken. Voor de rest zal de keuze vallen op een van de volgende Crippled Black Phoenix, Emperor, Ard, Thy Catafalque en Lamb of God.
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
470
664
Over het algemeen op de dag zelf een bandshirt van een band die niet op die dag speelt🤗
Hoe zit dat eigelijk met deze onuitgesproken regel? Ik hoor dar ook altijd uit mijn kring, geen tshirt van een band die er die dag speelt. Is dat wat of?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.965
8.027
Ik dacht er zelf aan om mijn Vandaag is de Dag shirt op donderdag aan te doen voor de meeting. Maar ja, dan speelt Ne Obliviscaris en voel me dan moreel verplicht om hun shirt aan te trekken. Voor de rest zal de keuze vallen op een van de volgende Crippled Black Phoenix, Emperor, Ard, Thy Catafalque en Lamb of God.

Vandaag is de dag mag ook wel op vrijdag hoor!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

PitfestRules

Campingartiest
15 okt 2023
67
153
iig een shirt/tanktop en hoodie van pitfest (ofcourse) en shirt/tanktop motörhead.

Ik slaap dit jaar voor het eerst op metalpark, ik las dat er een meeting was en zag een filmpje dat er ook daar live muziek is op de ma/di/wo......iemand die hier iets over kan vertellen ? Wat voor bandjes zijn dat bijv....
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.523
3.170
Hoe zit dat eigelijk met deze onuitgesproken regel? Ik hoor dar ook altijd uit mijn kring, geen tshirt van een band die er die dag speelt. Is dat wat of?
Geen regel. Doe het gewoon meestal zo. Mötley Crüe was vorig jaar een uitzondering. En dit jaar AC/DC ook. Voor de rest pak ik gewoon zo maar wat uit de kast
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.354
10.976
Hoe zit dat eigelijk met deze onuitgesproken regel? Ik hoor dar ook altijd uit mijn kring, geen tshirt van een band die er die dag speelt. Is dat wat of?
Klopt. Die regel hoor ik ook weleens rondzingen met daarbij de uitzondering: als je dan het shirt wel draagt dien je schuimbekkend op de eerste rij te staan bij die band. Toevallig was ik dat ook van plan bij NeO.
 

Keyos

Playlistbediener
8 mei 2023
29
40
Hoe zit dat eigelijk met deze onuitgesproken regel? Ik hoor dar ook altijd uit mijn kring, geen tshirt van een band die er die dag speelt. Is dat wat of?
Het levert vooral humor op wanneer je iemand in een bandshirt ziet van een band die op die dag speelt en vervolgens op dat tijdstip bij een andere band ziet staan 😅.

Maar voor de rest gewoon lekker hetgeen aantrekken waar je je fijn bij voelt die dag.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
585
706
Qua shirts moet ik nog eens kijken, heb er miss een 150 tal ofzo. Soms durf ik dat wel eens te doen een bandshirt aandoen van een band die speelt en niet gaan kijken omdat ze overlappen met een andere band die ik minder vaak heb gezien of als ik daar opt moment zin in heb.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.493
6.285
Het levert vooral humor op wanneer je iemand in een bandshirt ziet van een band die op die dag speelt en vervolgens op dat tijdstip bij een andere band ziet staan 😅.

Maar voor de rest gewoon lekker hetgeen aantrekken waar je je fijn bij voelt die dag.
Ik heb vorig jaar bij My Dying Bride ook best wat Ghost shirts gespot inderdaad, terwijl ik daar zelf ook met mijn battle jacket met Ghost backpatch stond :LOL:
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.965
8.027
Misschien is het ook wel iets van de oudere generatie? Dat het vooral daar een ongeschreven regel is. Ik verwacht toch net als bij Alestorm afgelopen keer een berg jong volk met ECB shirts
 

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
304
766
Andere kwestie: zijn er al mensen bezig met hun shirt keuze ( of algehele kleding) voor het weekend? Mensen die hun “vandaag is de dag”-shirt weer aan gaan trekken?

Bij mij valt de keuze momenteel op vandaag is de dag of mijn Avantasia shirt.
Als Impericon weer op de metal market staat, dan daag ik iedereen uit om voor €7 zo'n surprise shirt te halen en die aan te trekken (oke misschien dit jaar €10 met de inflatie lol)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken