Hi allemaal!
Lees al een tijdje mee op dit forum en leek me leuk om mijn favorieten ook eens te delen. Wordt mijn derde keer DTRH en wat mij betreft is dit jaar tot nu toe de line-up met name in de breedte het best.
Vrijdag:
Must see:
Sef, Raye, Action Bronson, LCD Soundsystem
Graag zien:
Sho Madjozi, Eefje de Visser, TLM Airlines, DJ Heartstring, (eigenlijk ook Noname maar dat wordt lastig qua clashes)
Zaterdag:
Must see:
Michael Kiwanuka
Graag zien:
Islandman, Bombay Bicycle Club, Aurora, Jungle, Octo Octa
Zondag:
Must see:
The Last Dinner Party, The National
Graag zien:
Sorkest, The Beaches, Jessie Ware, Olivia Dean, Palm Trax
Daarnaast nog een stuk of 20 acts die me aanspreken, maar aangezien ik de vorige edities zo'n 7 á 8 acts per dag haalde en ik het ook heel leuk vind om een beetje te struinen, laat ik de rest maar gewoon op me af komen.
Dank Brian! Wat bedoel je met bottleneck qua looproute?
Denk dat hij bedoelt dat in de looproute van Teddy naar Hotot een wat smaller stuk zit door het meer (waar ook nog wc's geplaatst zijn) waardoor je daar altijd een beetje vast komt te staan als iedereen van de Teddy naar de Hotot loopt of andersom. Qua afstand is het 5 minuten lopen maar omdat het zo traag gaat doe je er soms wel 20 minuten over. Ik denk dat ik er bijvoorbeeld bij Eefje en Action Bronson voor kies om een beetje achteraan te staan en 5 minuutjes eerder weg te gaan om de ergste drukte voor te zijn. Heb vorige edities geprobeerd deze pendeltocht zoveel mogelijk te vermijden maar dit jaar ontkom ik er niet aan.