Down The Rabbit Hole 2024

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
44
31
Idd niet vergelijkbaar. Check vooral even punt twee van het onvergetelijke momenten-lijstje ;)

Dat was ook echt onvergetelijk. Net als de sfeer na de wedstrijd. Kort na deze wedstrijd speelde een Mexicaanse ska-band. Dat had niet beter gepland kunnen worden. Zij speelden met extra passie om het verlies te verwerken voor een oranje gekleurde tent en het publiek ging helemaal los vanwege de muziek en de euforie van de overwinning op het WK.

Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: El Plopsma en DonGulii

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.377
1.440
Uiteindelijk toch besloten om wel te gaan. Mocht iemand nog een ticket vrij hebben, hoor ik het graag. Anders wordt het een swapje richting het festival, moet ook te doen zijn.

LCD en The National wil ik niet laten schieten eigenlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en Dante

Tumbleweedovski

Campingartiest
13 aug 2016
52
75
Ik moet even een lans breken voor DEADLETTER. Stonden gisteravond in de Melkweg op de eerste editie van Pretty Pissed en om heel eerlijk te zijn, was ik alweer een klein beetje vergeten hoe goed deze band is live. Absoluut een van de beste live bands tegenwoordig als je het mij vraagt. Ze hebben stuk voor stuk sterke catchy songs en ze brengen die met megaveel energie. Ook de toevoeging van een saxofonist in een postpunk band is vrij uniek, maar werkt uitstekend. Dus voor iedereen die dreigt in slaap te vallen bij Michael Kiwanuka, weet dat je dan naar de Fuzzy Lop kan om even goed wakkergeschud te worden.

Ben zelf nog nooit omgetoverd tot konijn en ook dit jaar gaat dat waarschijnlijk niet gebeuren, maar dit moest ik toch even gezegd hebben.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.755
2.321
Uiteindelijk toch besloten om wel te gaan. Mocht iemand nog een ticket vrij hebben, hoor ik het graag. Anders wordt het een swapje richting het festival, moet ook te doen zijn.

LCD en The National wil ik niet laten schieten eigenlijk.
Mooi om te zien dat mijn favorieten gedeeld worden. Heb helaas geen ticket meer, maar dit moet je wel lukken!
Ik moet even een lans breken voor DEADLETTER. Stonden gisteravond in de Melkweg op de eerste editie van Pretty Pissed en om heel eerlijk te zijn, was ik alweer een klein beetje vergeten hoe goed deze band is live. Absoluut een van de beste live bands tegenwoordig als je het mij vraagt. Ze hebben stuk voor stuk sterke catchy songs en ze brengen die met megaveel energie. Ook de toevoeging van een saxofonist in een postpunk band is vrij uniek, maar werkt uitstekend. Dus voor iedereen die dreigt in slaap te vallen bij Michael Kiwanuka, weet dat je dan naar de Fuzzy Lop kan om even goed wakkergeschud te worden.

Ben zelf nog nooit omgetoverd tot konijn en ook dit jaar gaat dat waarschijnlijk niet gebeuren, maar dit moest ik toch even gezegd hebben.
Ik ga me juist laten betoveren door Kiwanuka en dan snel door naar Deadletter om te kijken of die Fuzzy Lop dan nog staat!
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
926
808
Ik moet even een lans breken voor DEADLETTER. Stonden gisteravond in de Melkweg op de eerste editie van Pretty Pissed en om heel eerlijk te zijn, was ik alweer een klein beetje vergeten hoe goed deze band is live. Absoluut een van de beste live bands tegenwoordig als je het mij vraagt. Ze hebben stuk voor stuk sterke catchy songs en ze brengen die met megaveel energie. Ook de toevoeging van een saxofonist in een postpunk band is vrij uniek, maar werkt uitstekend. Dus voor iedereen die dreigt in slaap te vallen bij Michael Kiwanuka, weet dat je dan naar de Fuzzy Lop kan om even goed wakkergeschud te worden.

Ben zelf nog nooit omgetoverd tot konijn en ook dit jaar gaat dat waarschijnlijk niet gebeuren, maar dit moest ik toch even gezegd hebben.
Afgelopen weekend op Sniester gezien en ik ben het volledig met je eens. Helaas staan ze ook tegelijk met Kaytranada, anders had ik er 100% zeker heen gegaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tumbleweedovski

Henk1122

Playlistbediener
24 aug 2023
6
8
Iemand dit al gespot?


Op zich wel een charmante actie. Prijs is ook nog eens best oke (16 euro voor twee sixpacks vs een supermarktprijs van circa 14 euro). Wel alleen op donderdag en vrijdag helaas. Als dit ook zaterdag en zondag zou kunnen zou het helemaal geweldig zijn.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.755
2.321
Iemand dit al gespot?


Op zich wel een charmante actie. Prijs is ook nog eens best oke (16 euro voor twee sixpacks vs een supermarktprijs van circa 14 euro). Wel alleen op donderdag en vrijdag helaas. Als dit ook zaterdag en zondag zou kunnen zou het helemaal geweldig zijn.
Niks verslaat de charme van een lauw blik alcoholhoudende drank op zaterdagochtend.
 
  • Geweldig
Waarderingen: dfrvanloon

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.755
2.321
De clash waar ik graag jullie meningen over hoor, omdat ik er echt nog niet uitkom, is Bolis Pupul vs Deus.
Ik zag Bolis Pupul 2 weekjes geleden samen met Charlotte Adigery en dat was top. Nieuwe album bevalt ook wel heel erg goed, maar ik vraag me een beetje af hoe zijn live-shows eruit zien? Iemand die hier een beter beeld van heeft?
Deus aan de andere kant, is een band die muziek maakt die me in theorie wel aanspreekt, maar waarvan bij mij het kwartje nooit echt is gevallen. Laatste keer dat ik ze live zag is onderhand zo'n 12 jaar geleden, maar heb het idee dat ik toen gewoon te jong was om het echt te kunnen waarderen. Op album lukt het mij vooralsnog niet om, op een paar losse nummers na, echt enthousiast te raken. Help, help.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en jaigalaar

mgbss

Support act
15 feb 2019
812
503
De clash waar ik graag jullie meningen over hoor, omdat ik er echt nog niet uitkom, is Bolis Pupul vs Deus.
Ik zag Bolis Pupul 2 weekjes geleden samen met Charlotte Adigery en dat was top. Nieuwe album bevalt ook wel heel erg goed, maar ik vraag me een beetje af hoe zijn live-shows eruit zien? Iemand die hier een beter beeld van heeft?
Deus aan de andere kant, is een band die muziek maakt die me in theorie wel aanspreekt, maar waarvan bij mij het kwartje nooit echt is gevallen. Laatste keer dat ik ze live zag is onderhand zo'n 12 jaar geleden, maar heb het idee dat ik toen gewoon te jong was om het echt te kunnen waarderen. Op album lukt het mij vooralsnog niet om, op een paar losse nummers na, echt enthousiast te raken. Help, help.
Je hebt hier niks aan, maar ik ben het zo ontzettend met je eens en zit met hetzelfde issue.
 

alle namen zijn bezet

Playlistbediener
13 dec 2023
7
4
De clash waar ik graag jullie meningen over hoor, omdat ik er echt nog niet uitkom, is Bolis Pupul vs Deus.
Ik zag Bolis Pupul 2 weekjes geleden samen met Charlotte Adigery en dat was top. Nieuwe album bevalt ook wel heel erg goed, maar ik vraag me een beetje af hoe zijn live-shows eruit zien? Iemand die hier een beter beeld van heeft?
Deus aan de andere kant, is een band die muziek maakt die me in theorie wel aanspreekt, maar waarvan bij mij het kwartje nooit echt is gevallen. Laatste keer dat ik ze live zag is onderhand zo'n 12 jaar geleden, maar heb het idee dat ik toen gewoon te jong was om het echt te kunnen waarderen. Op album lukt het mij vooralsnog niet om, op een paar losse nummers na, echt enthousiast te raken. Help, help.
Ik heb het zelfde probleem en ik denk dat ik (onder andere vanwege de door jou hier boven aangegeven reden) kies voor Bolis Pupul. dEUS heeft mij een een aantal nummers na nooit echt heel erg aangesproken.
Daarnaast schijnt Bolis Pupul ook een vette liveshow te hebben gegeven op LowLands vorig jaar. 3voor12 had heb op plek 15 gezet van hun top 30 van vorig jaar.

 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.755
2.321
Ik heb het zelfde probleem en ik denk dat ik (onder andere vanwege de door jou hier boven aangegeven reden) kies voor Bolis Pupul. dEUS heeft mij een een aantal nummers na nooit echt heel erg aangesproken.
Daarnaast schijnt Bolis Pupul ook een vette liveshow te hebben gegeven op LowLands vorig jaar. 3voor12 had heb op plek 15 gezet van hun top 30 van vorig jaar.

Dat dit boven KGLW, Clipping. en Turnstile staat, heb ik wel mijn vraagtekens bij. Maar wel een goede graadmeter dat het waarschijnlijk de moeite waard gaat zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.757
11.884
Dat dit boven KGLW, Clipping. en Turnstile staat, heb ik wel mijn vraagtekens bij. Maar wel een goede graadmeter dat het waarschijnlijk de moeite waard gaat zijn.
3voor12 voelt toch af en toe een beetje als Damsende Beren in dat je het beide met veel korreltjes zout moet nemen.
 

ellie

Nieuw lid
2 mei 2024
2
2
De clash waar ik graag jullie meningen over hoor, omdat ik er echt nog niet uitkom, is Bolis Pupul vs Deus.
Ik zag Bolis Pupul 2 weekjes geleden samen met Charlotte Adigery en dat was top. Nieuwe album bevalt ook wel heel erg goed, maar ik vraag me een beetje af hoe zijn live-shows eruit zien? Iemand die hier een beter beeld van heeft?
Deus aan de andere kant, is een band die muziek maakt die me in theorie wel aanspreekt, maar waarvan bij mij het kwartje nooit echt is gevallen. Laatste keer dat ik ze live zag is onderhand zo'n 12 jaar geleden, maar heb het idee dat ik toen gewoon te jong was om het echt te kunnen waarderen. Op album lukt het mij vooralsnog niet om, op een paar losse nummers na, echt enthousiast te raken. Help, help.
dEUS is juist een van de namen waar ik voor ga! Vorig jaar heb ik ze in Haarlem gezien en ik had niet hele hoge verwachtingen want ik verwachte een allesopelkaarlijkende show van een stel oude mannen maar ben echt helemaal om. Hele avond geboeid gebleven, live superstrak, charismatische leadzanger en ze hadden er vooral heel erg veel zin in! En ze hadden ook een heel leuk afwisselende setlist samengesteld. Voor mij een makkelijke keuze zaterdag begin van de avond ;)
 

alle namen zijn bezet

Playlistbediener
13 dec 2023
7
4
Vind ook niet dat je bij een lijst als deze naar de volgorde moet kijken. Ik vond DJVT ook zeker niet de beste act van afgelopen LL, maar op het moment dat er in een lijst als deze een wat minder populaire naam staat is het vaak de moeite waard om daar een keer te gaan kijken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken