Down The Rabbit Hole 2024

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Kan me niet voorstellen dat ze terug gaan naar een overdekte Hotot. Wel raar als het een oude tekst is want het is al sinds 2018 (?) een open stage

Oh

Oh ik hoop het echt niet! De Hottot is een van mn favoriete stages ómdat het open. Iedereen kan het zien en iedereen is er bij, dat maakt t leuk. En veel beter dan bijv. een Alpha van LL waarbij soms wel de helft van het publiek buiten de tent staat
Nou vind ik wel dat de zichtbaarheid van de Alpha prima is, an sich. Zolang je ook maar zicht hebt op het podium als je vanaf de Teddy aan komt lopen, zou het al prima zijn wat mij betreft.

De hotot weer in tentvorm zou wel balen zijn voor de beoogde sunset sets van MK en Eefje maar ik zie The National dan wel weer liever in het donker

Nu er zo'n bezorgdheid is op het forum van Werchter over de natheid van de wei/camping ben ik wel benieuwd hoe dat zit op het terrein van dtrh? in 2016 was ik er niet bij.. Waren de problemen er hier toen ook zo groot als op Werchter? En hoe is de staat van het terrein/camping op dit moment? zijn er forumleden die dichtbij wonen en hier kennis van hebben? :)

Nu er zo'n bezorgdheid is op het forum van Werchter over de natheid van de wei/camping ben ik wel benieuwd hoe dat zit op het terrein van dtrh? in 2016 was ik er niet bij.. Waren de problemen er hier toen ook zo groot als op Werchter? En hoe is de staat van het terrein/camping op dit moment? zijn er forumleden die dichtbij wonen en hier kennis van hebben? :)
Snap het gedoe niet zo eigenlijk. Weersvoorspellingen zijn toch dikke prima voor de komende weken? Die natte wei zal volgende week alweer een pak minder nat zijn.

Nog ruim 4 weken de tijd. Voorspellingen (afkloppen) zien er droog uit de komende tijd dus het zal wel loslopen. Voor de zekerheid wat extra stevige trappers meenemen die tegen wat modder of nattigheid kunnen.

Volgens mij ligt Werchter sowieso al in een nat gebied. Ik heb vernomen dat ze daar bij de opbouw wel wat problemen hebben met de ondergrond.

In het Werchter forum komen af en toe wat opbouw foto's voorbij. Leuk voor de voorpret! Wordt er in Beuningen ook al gebouwd?

Uitgerekend in 2016 ging ik naar zowel dtrh als rw en het was op beide festivals even slecht. Denk nog ieder jaar terug aan het moment dat mijn laarzen vast bleven hangen in de modder op de weg naar de wc en ik snachts met mijn blote voeten tot mn kuiten in de modder stond haha.

Hopelijk valt het dus mee inderdaad en blijft het de komende weken redelijk droog

Ja en dus een supermarkt op de camping. Blikje bier 2,90, frikandelbroodje 3,50.

Users who are viewing this thread