Down The Rabbit Hole 2024

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.861
2.522
op t festival terrein ja, maar niet op de camping
De regels golden altijd al voor de camping en inderdaad, daar wordt niet op gehandhaafd. De vorige keren dat er geruchten waren over aanpassingen van het beleid nam het gesprek hierover ook telkens de afslag richting sterk meenemen naar de camping, terwijl dat nooit anders is geweest.

Het verschil is dat je voorheen wel geopend blikken/flesje mee mocht nemen het terrein op. Dat mag nu niet meer. Enkel lege flesjes.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.216
2.168
Sterke drank in glas was verboden, maar mixdranken in een plastic fles toch nooit?
Verschil tussen mixdranken en sterke drank is hier van belang denk ik. Een fles cola gemixt met wat vodka/rum mocht wel volgensmij. Een colafles vol pure wodka mocht (volgensmij) al een tijd niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.861
2.522
Verschil tussen mixdranken en sterke drank is hier van belang denk ik. Een fles cola gemixt met wat vodka/rum mocht wel volgensmij. Een colafles vol pure wodka mocht (volgensmij) al een tijd niet.
De grens was inderdaad altijd 15%, dus terecht punt.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.216
2.168
En ik maar elk jaar aankomen met 20 flessen port, mag dat helemaal niet.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
579
444
Zijn jullie überhaupt ooit gecontroleerd bij de camping? Ik de laatste jaren nooit volgens mij, kan het me alleen herinneren van de eerste keer dat ik op dtrh was in 2016
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.216
2.168
Zijn jullie überhaupt ooit gecontroleerd bij de camping? Ik de laatste jaren nooit volgens mij, kan het me alleen herinneren van de eerste keer dat ik op dtrh was in 2016
Mijn tas is wel eens door zo'n scanner gegaan. Mijn steekwagen mocht ik houden zoals hij was. Wel even de vraag of ik geen glas bij had.
 

Richie

Playlistbediener
10 jun 2015
22
3
Wij zijn nieuw op DTRH (althans, keertje in 2018 geweest, en nu van Lowlands naar DTRH overgestapt), en hoe zit het met de aankomst op donderdag? Rond welke tijd moet je er zijn als je een goed plekje op de camping wil? Hopelijk is dat niet net zo belachelijk vroeg als op Lowlands

En mijn andere vraag: komen er net als bij lowlands vanaf een week van tevoren altijd veel kaartjes vrij op ticketswap? Ik heb nog geen kaartje oepsie! Maar op lowlands kon je ze altijd voor cheap pakken kort van tevoren op ticketswap/ticketmaster
 

DonGulii

Playlistbediener
21 jun 2023
36
21
Wij zijn nieuw op DTRH (althans, keertje in 2018 geweest, en nu van Lowlands naar DTRH overgestapt), en hoe zit het met de aankomst op donderdag? Rond welke tijd moet je er zijn als je een goed plekje op de camping wil? Hopelijk is dat niet net zo belachelijk vroeg als op Lowlands

En mijn andere vraag: komen er net als bij lowlands vanaf een week van tevoren altijd veel kaartjes vrij op ticketswap? Ik heb nog geen kaartje oepsie! Maar op lowlands kon je ze altijd voor cheap pakken kort van tevoren op ticketswap/ticketmaster
Voor de populaire camping spots, gedeelte in het bos / aan het water, zul je er ook bij DTRH vroeg bij moeten zijn. Die plekken zijn als eerste vergeven. Overige campings gingen vorig jaar geleidelijk open waarbij er bijvoorbeeld op camping geel onwijs veel ruimte is. Kun je prima in de middag aankomen voor een goede plek, maar zit je dus wel wat verder van het festivalterrein.

Wat betreft het aanbod op ticketswap, er zullen steeds meer kaarten worden aangeboden naarmate het festival steeds dichterbij komt. Afhankelijk van bijvoorbeeld de weersvoorspelling zal de prijs worden bepaald. Check vooral ook Ticketmaster voor kaartjes omdat dit nu in principe de plek is om kaarten door te verkopen!
 

KeukenS

Playlistbediener
17 mei 2024
31
57
Voor de populaire camping spots, gedeelte in het bos / aan het water, zul je er ook bij DTRH vroeg bij moeten zijn. Die plekken zijn als eerste vergeven. Overige campings gingen vorig jaar geleidelijk open waarbij er bijvoorbeeld op camping geel onwijs veel ruimte is. Kun je prima in de middag aankomen voor een goede plek, maar zit je dus wel wat verder van het festivalterrein.
Ik had vorig jaar zelfs de indruk dat de roze camping al volstond met personeel (en misschien hun vrienden?). Ik sloot rond half 12 aan in de rij en toen ik om kwart over 12 het campingterrein op kwam waren er op de roze camping al kampen opgebouwd die naar mijn mening onmogelijk binnen een kwartier tijd opgebouwd konden worden. En het stond daar toen echt al op elkaar gedrukt vol.

Wij hebben toen overigens vrij eenvoudig een hele mooie plek op de groene camping weten te bemachtigen en dat is zeker vergeleken met lowlands op steenworp afstand van het festivalterrein.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.216
2.168
Ik had vorig jaar zelfs de indruk dat de roze camping al volstond met personeel (en misschien hun vrienden?). Ik sloot rond half 12 aan in de rij en toen ik om kwart over 12 het campingterrein op kwam waren er op de roze camping al kampen opgebouwd die naar mijn mening onmogelijk binnen een kwartier tijd opgebouwd konden worden. En het stond daar toen echt al op elkaar gedrukt vol.
Personeel en vrijwilligers hebben eerder toegang. Dus dit klopt grotendeels ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: KeukenS

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.216
2.168
Op de gedempte moerasgronden tussen het Idyllische Veldje en The Bizarre ontdek je dit jaar the CROQUE Madame, een sensationele revueclub van MAISON the FAUX en Down The Rabbit Hole.

In deze verborgen parel word je gewillig meegevoerd naar een wonderwereld op de grens van duizelingwekkende decadentie en deconstructie. Laat je hart gerust uit volle borst bonzen, want bij the CROQUE Madame wordt het leven buiten de norm gevierd, verkend en beschermd. Hier wil je nooit meer weg!

Verwacht veel fluweel, veren en spotlights, een droomdecor voor variété, burlesque en ander theatraal spektakel; van de mindblowing MAISON the FAUX Revue tot The House of Hopelezz, Fenix: Van het Vuur, het Vuur, Striptopia, de in-house dj’s YoungWoman en TWIENA, en een liveperformance van COBRAH.

Je vaste dansnacht van The Swamp herrijst als herboren in the CROQUE Madame. Elke nacht serveren de dj’s van Gatorland in the CROQUE Madame een dansnacht van de bovenste undergroundplank, tjokvol garage, punk en rock-‘n-roll op een diepe groove van lasergestuurde synths, wave, eighties, electro en weirde jazz en tropicalia.

Ondertussen worden je zintuigen buiten ook op scherp gezet. Julius Thissen stelt namens Museum Arnhem speciaal voor het festival een collectie videokunst samen, die het hele weekend te zien is op het flashy billboard naast de club.

Het klonk al heel erg Joost van Bellen esque, maar hij heeft ook gewoon z'n boekpresentatie hier dus dat zal geen toeval zijn :)
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
579
444
Dat betekent dus wel dat we afscheid nemen van de boot denk ik toch, of zullen ze hetzelfde decor gebruiken als de afgelopen jaren van de swamp?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken