Eurovision

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
573
542
Door naar de finale en hoe! Joost kreeg heel de zaal op zijn hand, het was net alsof de andere acts voorprogramma waren.

Toen Joost campagne ging voeren om überhaupt mee te doen vond ik het al een goed idee en heb altijd gedacht dat hij hoge ogen zou gooien. Ik denk echt dat hij kans maakt om te winnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
326
412
Was weer een leuke avond. Blijft een guilty pleasure het Songfestival. Gisteren zaten er toch diverse Lima-acts tussen: Armenië & Estland.

Joost moet vocaal wel wat beter, deel was amper te verstaan. Maar inderdaad zoals hierboven staat, de rest was voorprogramma. Frankrijk weer met een sterk nummer (Barbara Pravi staat hier nog steeds regelmatig op).

Als de percentages die op de Italiaanse tv te zien zijn geweest kloppen, is de winnaar bekend...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.235
Ik had wel wat meer van de act van Joost verwacht. Hij deed het zelf erg leuk maar ik vond die videobeelden (los van het einde) vooral erg druk en niet perse veel toevoegen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Het was gewoon een behoorlijk slecht optreden toch?
Qua feest lag het niveau vrij hoog, maar ik heb de zang/praat stukken waren behoorlijk slecht ja. Blijf het nog steeds een leuk optreden vinden.

Israël is overigens heel erg gestegen bij de bookmakers, mede nadat iemand in Italië 'per ongeluk' de televote resultaten heeft getoond waarbij Israël 39% van de stemmen heeft gehaald. Dat kan nog wel eens bijzondere momenten opleveren tijdens de finale...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.713
Qua feest lag het niveau vrij hoog, maar ik heb de zang/praat stukken waren behoorlijk slecht ja. Blijf het nog steeds een leuk optreden vinden.

Israël is overigens heel erg gestegen bij de bookmakers, mede nadat iemand in Italië 'per ongeluk' de televote resultaten heeft getoond waarbij Israël 39% van de stemmen heeft gehaald. Dat kan nog wel eens bijzondere momenten opleveren tijdens de finale...
Die krijgen natuurlijk ook gewoon zero points van de vakjury.

Vind het behoorlijk spannend worden voor Joost eigenlijk. Die maakt echt wel kans.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.113
Qua feest lag het niveau vrij hoog, maar ik heb de zang/praat stukken waren behoorlijk slecht ja. Blijf het nog steeds een leuk optreden vinden.

Israël is overigens heel erg gestegen bij de bookmakers, mede nadat iemand in Italië 'per ongeluk' de televote resultaten heeft getoond waarbij Israël 39% van de stemmen heeft gehaald. Dat kan nog wel eens bijzondere momenten opleveren tijdens de finale...
Tsja ik blijf erbij, Joost doet alles op gunfactor, maar muzikaal houdt het weinig over. Die hardcore beat is ook cheezy als hel. En die gasten om hem heen vind ik aan de irritante kant gemaakt grappig proberen te doen.

Als je zo’n Israel zag, die kon tenminste nog zingen. Ik zou zeggen dat dit best essentieel is bij een songfestival.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Vind het behoorlijk spannend worden voor Joost eigenlijk. Die maakt echt wel kans.
Mwaah, het meerendeel van de publieksstemmen gaat naar Kroätie denk ik. Van de jurystemmen hoeft Joost het echt niet te hebben. Verder is Zwitserland echt nog wel een hele kwalitatieve act vind ik zelf.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Tsja ik blijf erbij, Joost doet alles op gunfactor, maar muzikaal houdt het weinig over. Die hardcore beat is ook cheezy als hel. En die gasten om hem heen vind ik aan de irritante kant gemaakt grappig proberen te doen.
Ik ben allang blij dat ze een keer niet een pop/ballad sturen maar gewoon iets dat lol maakt. Dat Mia en Dion van vorig jaar was 't m helemaal niet, dit is op z'n minst nog leuk. Dat het cheesy is boeit mij niet zo veel daarom
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.713
Mwaah, het meerendeel van de publieksstemmen gaat naar Kroätie denk ik. Van de jurystemmen hoeft Joost het echt niet te hebben. Verder is Zwitserland echt nog wel een hele kwalitatieve act vind ik zelf.
Ja maar goed, als we die puntentelling mogen geloven, weten we al zeker dat Zwitserland in ieder geval in Italië minder goed scoort dan Nederland. Al vind ik dat zelf wel nog een fijn nummertje.

Als Israël dit wint, dan hebben ze een heel groot probleem ja.

Kroatië heeft trouwens echt een draak van een nummer. Geen idee waarom dat in godsnaam tot de favorieten wordt gerekend.
 
Laatst bewerkt:

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Ja maar goed, als we die puntentelling mogen geloven, weten we al zeker dat Zwiterland in ieder geval in Italië minder goed scoort dan Nederland. Al vind ik dat zelf wel nog een fijn nummertje.
Zwitserland is ook echt wel bij uitstek een land die baat heeft aan jurystemmen lijkt mij, die werden nog niet meegenomen in de halve finales.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken