Hier een deeltje van mijn spoorboekje. Moet nog wat uitvissen en ontdekken.
donderdag amaranthe, babymetal, (stukje) meeting, goeie plek voor hanabie, om dan eerste rij bij ne obliviscaris te staan (wie komt mee?), polyphia uitkijken om hopelijk niks van tool te missen. (tool al op werchter gezien, ppolyphia nog niet)
vrijdag: ..., , ,pod, hammerfall, fear factory, deez nuts? avantasia, electric callboy, thursday (koekdoos methode), pendulum, five finger death punch, coverbandjes?
zaterdag, spoil enginge, fleddy melculy, ice nine kills, frog leap (koekdoos methode), mr bungle (=faith no more?), while she sleeps, brutus, blind guardian, stukje avenged sevenfold? kamelot, coverbandjes
zondag: wargasm, ..., , , crystal lake, body count?, corey taylor, stukje deep purple? of (stukje) karnivool?, slaughter to prevail, igorrr, stukje emperor, machine head
Waar geen ? bij staat zijn de bands die ik wil zien of zeker wil zien. Ik moet nog andere bands luisteren. Aanraders zijn altijd welkom. Vooral in prog, of beter gezegd unieke muziek. Ik ben veel voor opbouw, hard en zacht tegelijk verrassende muziek, emotie, goede show, goede sfeer, ... daarom dat ik ice nine kills, kamelot, electric callboy, ne obliviscaris, igorrr... heel leuk vindt.