Speciaal voor Koekdoos nu al een spoorboekje gemaakt, services van mijn werk liggen toch plat.
Donderdag
- Brothers of Metal, of toch Night Verses? Zo vroeg op de dag al een clash
Het zal waarschijnlijk Brothers of Metal worden.
- Erra
- Silverstein
- Shadow of Intent, jammer van Alien Weaponry
- Babymetal, tenzij het daar te hard stinkt naar ongewassen geeks
- Health
- Textures
- Hanabie, zelfs als het daar te hard stinkt naar ongewassen geeks
- Kvelertak, ook al heb ik hun ooit al in de Marquee gezien. Zal ongeveer dezelfde beleving worden vermoed ik, maar sommige van hun nummers zijn keiharde kleppers, en het is niet dat er op Heart gemosht gaat worden
- Ne Obliviscaris vs Megadeth, waarschijnlijk het eerste op aanraden van het forum, ook al heeft het forum soms ongelijk.
- Alice Cooper vs All Them Witches vs Polyphia, niet echt interesse in 1 van de 3, Alice Cooper zal waarschijnlijk de eerste afvaller zijn wegens te saai, wat betreft de andere twee zal het de keuze van het moment worden. Misschien moet ik gewoon gaan paaldansen in het Classic Rock CafƩ.
- Tool ofzoiets, nooit van die band gehoord.
Vrijdag (copy paste van mijn bericht van 2 weken geleden)
- Svartsot
- Brand of Sacrifice
- Drug Church
- Borknagar
- Stukje Hammerfall
- Dying Fetus
- Stukje Fear Factory (jammer, ik wou ze volledig zien)
- Bruce Dickinson vs Vltimas (geen voorkeur momenteel)
- Avantasia vs Nile (ook kut, al kan ik Nile misschien gaan zien in Nederland in het najaar)
- Electric Callboy vs Fu Manchu (normaal zou dit sowieso een keuze voor Fu Manchu zijn, maar die komen al naar Maastricht, en een feestje bij Electric - - - Callboy met vrienden zal geen kwaad kunnen zeker?)
- Turnstile
- Judas Priest (ik kijk er oprecht naar uit lol, wel spijtig van Biohazard)
- Vijf Vinger Dood Slag is niet nodig voor mij, tenzij mijn vrienden echt willen blijven plakken, maar ik ben er zeker van dat mijn vriendin dan ergens uitgeput op de wei ligt te slapen
Zaterdag
- Fleddy Melculy (ik word verplicht
)
-
Suffocation
- Flotsam and Jetsam
- Pestilence
- Frog Leap, maar dat is de pest kiezen boven de cholera (Steel Panther)
-
Pain, Peter TƤgtgren het respect geven dat hij verdient.
-
Mr Bungle, ook al gaan ze niks van California of Disco Volante spelen. Maar wie zegt er neen tegen Mike Patton, Scott Ian en Dave Lombardo? Wel jammer van Rotting Christ.
- While She Sleeps vs Uriah Heep. Ik vermoed Uriah Heep, While She Sleeps zal nog een keer of 8 naar Graspop komen.
- Architects vs Brutus. Zal waarschijnlijk het eerste worden wegens zeer beperkte interesse in het tweede. Sorry, forum.
-
Blind Guardian
- Mini stukje Abbath
-
Kamelot
- Mijn gezelschap zoeken bij BMTH en die zatlappen naar huis voeren
Zondag
- Wargasm
-
Sanguisugabogg (geschreven zonder het op te zoeken, knap he!)
- Better Lovers, hopelijk trekt Greg Puciato meer volk dit jaar.
- Extreme. Geen idee waarom.
- Make Them Suffer
-
Ihsahn
- Malevolence
- Crownshift
- The Black Dahlia Murder
- Karnivool
-
Slaughter To Prevail
-
Igorrr