Forum feedback

Heeft er iemand sinds vrijdag nog last gehad van de pop-up issue?

Er is toen het een en ander uitgeschakeld en heb het idee dat dat het probleem oploste, maar hoor dat graag bevestigd.

Dan gaan we daarna weer geleidelijk dingen aanzetten om te kijken wat het veroorzaakt.

Dank voor al jullie feedback.

Ik heb nu weer de meldingen. Had het toen ik naar de Rock Werchter forum ging en naar de Dour en gebruik een mobiel

• Leuk
Waarderingen: Joszwa
Tnx, dan hebben we denk ik de oorzaak gevonden. Die gaat nu weer uit.

Kan dit alleen maar bevestigen helaas. Als ik het wegklik en naar de volgende pagina ga, dan komt het gelijk weer terug. Ahnee, zelfs al blijf ik op dezelfde pagina, dan nog popt het terug up na 30-40 seconden…

Kan dit alleen maar bevestigen helaas. Als ik het wegklik en naar de volgende pagina ga, dan komt het gelijk weer terug. Ahnee, zelfs al blijf ik op dezelfde pagina, dan nog popt het terug up na 30-40 seconden…
Ik heb hetzelfde. En als je ze weg klikt krijg je gewoon 20 seconden later weer een nieuwe

Bijlagen

• Screenshot_2025-02-19-17-14-51-377_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2025-02-19-17-14-51-377_com.android.chrome.jpg
    189 KB · Weergaven: 15
Deze stijl van adds is echt verschrikkelijk irritant inderdaad, en komt om de 10 seconden terug
Maar even geen forum meer voor mij tot dit gefixt is

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Hi all, we moeten nou eenmaal soms wat proberen. Advertentie-inkomsten lopen terug en kosten worden hoger. Het mobiele formaat was in eerste instantie groter dan het had moeten zijn, maar vond ik uiteindelijk echt niet zo schokkend.

Screenshot 2025-02-19 at 18.11.58.png

Maar goed, duidelijke feedback. Als compromis wordt de nieuwe ad nu niet getoond als je ingelogd bent, alleen als gast.

• Leuk
Waarderingen: TNFke en BeWario
Hi all, we moeten nou eenmaal soms wat proberen. Advertentie-inkomsten lopen terug en kosten worden hoger. Het mobiele formaat was in eerste instantie groter dan het had moeten zijn, maar vond ik uiteindelijk echt niet zo schokkend.

Bekijk bijlage 12982

Maar goed, duidelijke feedback. Als compromis wordt de nieuwe ad nu niet getoond als je ingelogd bent, alleen als gast.
Thanks voor de snelle oplossing! Snap dat er ook quitte gespeeld moet worden, maar dit maakte samen met de andere adverts t forum eigenlijk praktisch onbruikbaar omdat je scherm voor 75% ingenomen wordt door ads op sommige stukken.

• Leuk
Waarderingen: Christiaan
Thanks voor de snelle oplossing! Snap dat er ook quitte gespeeld moet worden, maar dit maakte samen met de andere adverts t forum eigenlijk praktisch onbruikbaar omdat je scherm voor 75% ingenomen wordt door ads op sommige stukken.
Dat is idd uiteraard niet de bedoeling. Er zat ook nog een bug in dat de ad weer terugkwam na wegklikken; dat is nu ook opgelost.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Dat is idd uiteraard niet de bedoeling. Er zat ook nog een bug in dat de ad weer terugkwam na wegklikken; dat is nu ook opgelost.
Dat laatste is natuurlijk irritant en niet de bedoeling, dus fijn dat het opgelost is. Maar verder maakt het formaat mij eerlijk gezegd niet zo uit. Groot of klein, ik klik het sowieso weg. En dat ging net prima toen ik het testte op mijn telefoon.

Bekijk bijlage 12982

Op zich begrijpelijk hoor, maar de website was nu wel echt onbruikbaar, wat er dan ook weer voor zorgt dat je minder bezoekers krijgt.

Moeten jullie niet een doneer-knop toevoegen (in ruil voor een advertentie vrije website)?

• Leuk
Waarderingen: Davidd en Dr. Hannibal
ìdd, op graz wordt ieder jaar een soort collecte gehouden
iedereen die dagelijks op festileaks komt , is heus wel genegen een paar euro per jaar te betalen
misschien eens uitzoeken wie de 200 frequentste gebruikers zijn, en als al die mensen nou 5 euro betalen, dan kunnen we wel ff vooruit, lijkt me

ìdd, op graz wordt ieder jaar een soort collecte gehouden
iedereen die dagelijks op festileaks komt , is heus wel genegen een paar euro per jaar te betalen
misschien eens uitzoeken wie de 200 frequentste gebruikers zijn, en als al die mensen nou 5 euro betalen, dan kunnen we wel ff vooruit, lijkt me
Da's natuurlijk alleen het forum gedeelte. Ik gok zo even dat de homepage veel meer traffic krijgt.

Maar mocht er een linkje zijn wil ik wel een keer wat doneren hoor. Toch al bijna 10 jaar profijt van het forum.

Users who are viewing this thread