Coldplay

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
746
595
Voor de mensen die naar de shows in Düsseldorf gaan: Janelle Monáe en Zoe Wees zijn zojuist aangekondigd als support act. Alle support acts zijn zichtbaar op de socials van Coldplay.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
746
595
Heeft er iemand ervaringen met de zogenaamde Infinity Tickets voor de concerten van Coldplay? Lijkt me best een goede deal voor die € 35 per ticket.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.867
4.830
Shiba Inu Bounce GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Josy

Playlistbediener
7 jun 2023
11
5
Iemand ervaringen met het bezoeken van een concert in Londen incl reis? Overweeg daar naar toe te gaan. Het is alweer van Malieveld 2012 geleden dat ik ze live aan het werk heb gezien. Wat een show was dat!! Al moet ik zeggen dat het nieuwere werk minder goed scoort bij mij.
Ik heb geen ticketprijs gezien, iemand anders wel?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.333
7.323
Iemand ervaringen met het bezoeken van een concert in Londen incl reis? Overweeg daar naar toe te gaan. Het is alweer van Malieveld 2012 geleden dat ik ze live aan het werk heb gezien. Wat een show was dat!! Al moet ik zeggen dat het nieuwere werk minder goed scoort bij mij.
Ik heb geen ticketprijs gezien, iemand anders wel?
Ja, is heel relaxt. Trein pakken, hotelletje nabij Kings Cross, met de metro naar Wembley en genieten maar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

PLSZ

Playlistbediener
18 nov 2016
49
36
Iemand ervaringen met het bezoeken van een concert in Londen incl reis? Overweeg daar naar toe te gaan. Het is alweer van Malieveld 2012 geleden dat ik ze live aan het werk heb gezien. Wat een show was dat!! Al moet ik zeggen dat het nieuwere werk minder goed scoort bij mij.
Ik heb geen ticketprijs gezien, iemand anders wel?
Ik heb (jawel) de Spice Girls in Wembley gezien. Super geregeld met binnengaan stadion. Wij hadden staanplaatsen en het werd geen sprint naar binnen maar iedereen moest achter een lint blijven waarmee je met de beveiliging rustig richting het podium liep, niks duwen, niks rennen Geweldige plekken voor de catwalk terwijl we pas een uurtje of 2 voor opening in de rij zijn gaan staan.

Hadden een Ibis hotel op loopafstand van zowel stadion als metro (wel duur, maar wel erg makkelijk).
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Josy

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.333
7.323
Mochten er nog betaalbare kamers zijn is de Premier Inn nabij Wembley ook echt een aanrader. Fijne kamers, geluidsdicht, goed ontbijt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken