3 jongeren zoeken tips voor Pinkpop en OV

riverr1603

Nieuw lid
14 dec 2024
2
1
Wij zijn 3 jongeren van (ten tijde van het festival) 15, 16 en 16. Wij willen heel graag naar de derde dag van Pinkpop, maar er zijn wat issues met vervoer. Voor de mensen die vorig jaar gingen, wat waren jullie ervaringen met het vervoer terug naar huis? We zouden met de trein terug naar Nijmegen gaan, dus alle ervaringen rondom het openbaar vervoer zijn meer dan welkom. Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
ik kan je vraag niet beantwoorden, maar het lijkt me handig om te vermelden waar je naartoe moet
of je savonds nog thuis komt met OV zal er vooral van af hangen waar je naar toe moet

Er zijn extra treinen tijdens Pinkpop. Ook een aantal nachttreinen. Richting Eindhoven zou je na de hoofdact nog een trein moeten kunnen pakken. Weet wel niet of er op zondag nachttreinen zijn van Eindhoven naar Nijmegen.

Ik denk dat je nog prima in Eindhoven kan komen maar niet naar Nijmegen. Moet wel zeggen dat de laatste keer is dat ik de trein op zondag heb gepakt ongeveer 10 jaar geleden is. Maar dat stuk is goed te doen.

Is er eventueel een ouder die jullie vanaf Eindje op kan pikken? Scheelt al een hoop, en hoeven ze niet helemaal naar Limburg te rijden om jullie op te halen (als je t zo verkoopt heb je sneller je ouders om 😜)

• Leuk
Waarderingen: koekebakker

Users who are viewing this thread