Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.195
6.667
En even voor de boekhouding:

✅️ Twee acts uit de 90's (2/2): The Breeders, Dog Eat Dog

❌️ Drie acts uit de 00's (2/3): Bruce Springsteen & The E Street Band, Eagles Of Death Metal

❌️ Vier acts uit de 10's (3/4): Five Finger Death Punch, Miles Kane, Paramore

✅️ Twee acts die er 3+ x stonden (2/2): The Cure, Ronnie Flex & Deuxperience

❌️ Vijf acts die er 2x stonden (4/5): Bruce Springsteen & The E Street Band, Joost, Miles Kane, Dog Eat Dog

❌️ Tien Nederlandse acts (4/10): Joost, MEROL, Ronnie Flex & Deuxperience, Naaz

✅️ Twee acts van het Songfestival (2/2): Joost, Käärijä
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Ik heb misschien wel eens laten merken niet de grootste fan te zijn van het Songfestival. Ik ben echter de krochten in gedoken en doorgedrongen tot the voice of Azerbeidzjan. Dedication kan mij niet worden ontzegd!

Samira Efendi


Hoe mooi is het verder om een Hazes op je festival te hebben?

Roxeanne Hazes


En dan ronden we de spelregels af met deze topper van eigen bodem

Babs


@Brian mag dan weer!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
De tussenstand:

Vrijdag: Lana del Rey - Childish Gambino - The War on Drugs - Eefje de Visser – Stone – Katrina and the Waves – The Haunted Youth – Nilüfer Yanya – Roxeanne Hazes - Wodan Boys – Janet Livv
Zaterdag: Foo Fighters - Pulp - Avenged Sevenfold - Kasabian - Tori Amos - - The Kooks – IJsland – Oh Wonder – Anna Rose Clayton – Lenny Monsou – Babs - The Dare - Samira Efendi
Zondag: Swedish House Mafia – Christine & the Queens - Rosalía - Alter Bridge – Bullet for my Valentine - Bad Religion - Bombay Bicycle Club – Donnie – Wende – Jet van der Steen

2 x 90's: Tori Amos - Bad Religion (categorie afgerond)
3 x 00's: Foo Fighters - Alter Bridge - The Kooks - (categorie afgerond)
4 x 10's: Avenged Sevenfold - Donnie – Oh Wonder - Bombay Bicycle Club (categorie afgerond)

2 x 3 optredens: Foo Fighters en Alter Bridge (categorie afgerond)
5 x 2 optredens: Avenged Sevenfold - Bad Religion - Bombay Bicylce Club – Donnie – Oh Wonder (categorie afgerond)

10 x Nederlands: Eefje de Visser – IJsland – - Donnie – Lenny Monsou – Jet van der Steen – Wende – Wodan Boys - Roxeanne Hazes - Babs - Janet Livv ( categorie afgerond)

Songfestival: Katrina and the Waves - Samira Efendie ( categorie afgerond ).
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.651
1.972
Het is ook hoog tijd om mijn twee songfestivalacts te presenteren. Ik heb even moeten googlen, maar uiteindelijk toch de bevestiging kunnen vinden dat Darude vorig jaar op een Amsterdams festival heeft gestaan. De tweede naam is de winnaar van 2017, Salvador Sobral.

Mijn derde naam is een icoon hoort wat mij betreft absoluut thuis op Pinkpop.

rick-astley-uk-tour.jpg

@Royke -> @Nikfestilover
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.543
8.827
Het is ook hoog tijd om mijn twee songfestivalacts te presenteren. Ik heb even moeten googlen, maar uiteindelijk toch de bevestiging kunnen vinden dat Darude vorig jaar op een Amsterdams festival heeft gestaan. De tweede naam is de winnaar van 2017, Salvador Sobral.

Mijn derde naam is een icoon hoort wat mij betreft absoluut thuis op Pinkpop.

rick-astley-uk-tour.jpg

@Royke -> @Nikfestilover

En wie is de derde naam?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Ik heb misschien wel eens laten merken niet de grootste fan te zijn van het Songfestival. Ik ben echter de krochten in gedoken en doorgedrongen tot the voice of Azerbeidzjan. Dedication kan mij niet worden ontzegd!

Samira Efendi


Hoe mooi is het verder om een Hazes op je festival te hebben?

Roxeanne Hazes


En dan ronden we de spelregels af met deze topper van eigen bodem

Babs


@Brian mag dan weer!
Niet Babs ! Mooie boeking . Die wilde ik boeken!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Ik ben even het hele overzicht kwijt. Ik ben altijd twee keer achter elkaar geweest. Dus per ronde vier namen (laatste keer) . Ik zie mensen nu meer namen delen per ronde.

Kan ik nu zes namen delen? Of?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Zes nieuwe aankondigingen voor Pinkpop vandaag!

Abel
We zijn onderweg….! Live op Pinkpop


Âo

Een Belgische band. Indie met een vleugje subtiele eletronica. Live gezien op Cultura Nova. Een hele gave act om live te zien!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken