Ja ik vond Porcupine Tree - Korn - Tool de meest logische volgorde. Headliners van Bospop zouden op Pinkpop wel wat vroeger staan.Musgraves en Hooverphonic zo vroeg vind ik ook een reach. Musgraves stond op RW een pak later in de Barn. Zou misschien wat switchen bij Epica/Weezer ofzo?
Edit: derde in de Barn oeps, dacht dat ze later stond. Naar m'n gevoel is Epica wel wel een kleinere band, niet?
Vind Korn wel een dubbele, want ik zie die gewoon geen namiddagspot accepteren op een major ofzo, net zoals ze op een metalfestival waarschijnlijk enkel maar afkomen als ze headliner zijn.
Musgraves stond vroeg in de barn, daarom vind ik een namiddagspot op de main niet heel ver gezocht.
Epica staat als Nederlandse band, ongeveer dezelfde spot als ze op Graspop kregen.
Is Hooverphonic nog een grote band? Die spelen in België gewoon in de culturele centra. Ik dacht dat opener van een Main wel goed moest zijn. Ze speelden in Nederland in 2024 op een festivalletje in een zaal met capaciteit van 650. Lijkt me opener main dus niet heel onlogisch.
Er komen nog wat namen bij ook overal he, enkel de zaterdag North is compleet nu.
Laatst bewerkt: