Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

A Burial At Sea
1e keer Pinkpop

No lyrics found.

Everything Everything
1x Pinkpop (jaren '10)

And I can't stop the ringing in your ears
When everything we love becomes a picture of a simulation
It wakes me in the middle of the night

I love you like an atom bomb, but I've become a cold reactor

Orange Skyline
1x Pinkpop (jaren '20) & NL act

Oasis vibes ✅

Next: @Oasiss @Brian

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Sorry, geen tijd gehad om iets te laten weten. Ben ook niet in de gelegenheid om namens aan te kondigen vandaag

De ervaring uit vorige draft leert dat het in het weekend sowieso vaak traag gaat volgens mij

Eens even een snelle vraag, nu de vaart er toch uit is. ;)

Mogen wij zelf bepalen hoeveel acts wij op elk podium zetten (rekening houdend met 12u-00u en 68 in totaal) of wordt de indeling van Pinkpop 2024 gevolgd?

(Excuus als deze vraag al eerder beantwoord is of in de OP staat, maar kan het niet meteen vinden.)

Eens even een snelle vraag, nu de vaart er toch uit is. ;)

Mogen wij zelf bepalen hoeveel acts wij op elk podium zetten (rekening houdend met 12u-00u en 68 in totaal) of wordt de indeling van Pinkpop 2024 gevolgd?

(Excuus als deze vraag al eerder beantwoord is of in de OP staat, maar kan het niet meteen vinden.)
Ik hoop van wel, want zou toch graag in de Tent 2x een act deels tegelijk willen programmeren met de headliner op Zuid… 😇

• Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo
1. Deze te boeken, nieuwe editie van Pinkpop neemt de editie van 2024 als uitgangspunt. De stages, de opstelling daarvan en de start en eindtijden van de dagen blijven hetzelfde. Jullie krijgen wel de vrijheid om de settijden aan te passen.

Het enige wat blijft is dus 12u tot 00u en de grootte/set-up van de podia

Misschien ziet de organisatie van Pinkpop hier dan wel hoe eenvoudig het is een normaal tijdschema te fabriceren (al is dat natuurlijk ook geen hogere wiskunde).

Charlotte de Witte presents Overdrive, Mannequin Pussy en Maria Iskariot

Met deze aankondiging zijn alle headliners, sub-headliners en afsluiters van het Noord podium bekend.

Olivia Rodrigo - Red Hot Chili Peppers - Tame Impala
Charlotte de Witte presents Overdrive - Massive Attack - Morgan Wallen - Nas - Paolo Nutini - Snow Patrol

@MadMandra27 nog steeds

Users who are viewing this thread