Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor een mooi totaal van Noord en Zuid:
Vintage Trouble > The Proclaimers > Doobie Brothers > ZZ Top > John Mayer op Noord
en ? > Krezip > Guus Meeuwis > Liam Gallagher > Toto op Zuid
Ik wissel ze om met Korn, ik zie dat ze in de ziggo stonden en Korn 'slechts' in afas. Al lijkt op een festival op Pinkpop het niet raar om ze wat lager te zetten. Louis Tomlinson en Greta spelen bvb ook in een ziggo en stonden ook op die positie
Musgraves en Hooverphonic zo vroeg vind ik ook een reach. Musgraves stond op RW een pak later in de Barn. Zou misschien wat switchen bij Epica/Weezer ofzo?
Edit: derde in de Barn oeps, dacht dat ze later stond. Naar m'n gevoel is Epica wel wel een kleinere band, niet?
Vind Korn wel een dubbele, want ik zie die gewoon geen namiddagspot accepteren op een major ofzo, net zoals ze op een metalfestival waarschijnlijk enkel maar afkomen als ze headliner zijn.
Ik wissel ze om met Korn, ik zie dat ze in de ziggo stonden en Korn 'slechts' in afas. Al lijkt op een festival op Pinkpop het niet raar om ze wat lager te zetten. Louis Tomlinson en Greta spelen bvb ook in een ziggo en stonden ook op die positie