Down the Rabbit Hole 2025

Geen idee of die term bestaat, maar zoals Sjakie al zegt, you love it or you hate it. 😚
Is wel een beetje wat het is inderdaad. Portishead een beetje hetzelfde hoor, maar daar wordt voor mij nog wel veel goed gemaakt met instrumentatie waardoor ik het wel enigszins kan waarderen. Vind het ook wel een beetje dezelfde onheilspellende sfeer als bij Massive Attack, en dan vooral Mezzanine.

Lees net op het Lowlands Forum dat een insider heeft laten weten dat Charli XCX daar geen headliner is. Zou ze dan toch op DTRH staan? Zou toch treurig zijn als ze ons kikkerlandje overslaat.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Het niet hebben van Charli XCX zou ik wel het grootste gemis dit jaar vinden. Zeker aangezien ze in andere landen wel op festivals staat.

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Zou wel een vette boost zijn voor het affiche. Heb er nu een paar keer naar geluisterd en vind het toch wel dik. Ben verder nog wel benieuwd naar wat andere bandjes die gaan komen. Ik vond vorig jaar zoiets als the Beaches en the Vaccines echt lekker om naar te luisteren. Voor m'n gevoel mis ik zulke muziek nog wel een beetje in de huidige drop.

Kan toch nog altijd? De festivaldirecteur wil het graag en ik zie niet dat ze die tijd in de VS is.

Je zou toch ook denken dat partygirl Charli het partyland Nederland niet zou willen overslaan.
Heb het al eerder gezegd: als ze de grootste vis voor de komende festivalzomer zouden hebben, dan hadden ze die al lang en breed bekend gemaakt in de eerste worp. No way dat die in de tweede worp zit.

Had mijn hoop op Lowlands gevestigd. En kan natuurlijk nog steeds toch. Ook al is er een "insider" die beweert van niet. Kan kloppen natuurlijk, maar er waren ook "insiders" die overtuigd waren dat ze er wel zou staan.

In die Talk Talk track met Troye Sivan heeft ze het over Amsterdam. Charli kan niet wachten om lekker in Amsterdam te afteren na een goede Ziggo show ❄️

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Hebben jullie nog wensen van de acts die op ESNS hebben gestaan?

Van mij mogen Hiqpy, Parker Fans en L.A. Sagne. Another Taste mag ook wel lekker in het zonnetje als opener van de dag.

Heb het al eerder gezegd: als ze de grootste vis voor de komende festivalzomer zouden hebben, dan hadden ze die al lang en breed bekend gemaakt in de eerste worp. No way dat die in de tweede worp zit.

Had mijn hoop op Lowlands gevestigd. En kan natuurlijk nog steeds toch. Ook al is er een "insider" die beweert van niet. Kan kloppen natuurlijk, maar er waren ook "insiders" die overtuigd waren dat ze er wel zou staan.
Kan natuurlijk gewoon zijn dat ze de boeking tijdens de eerste drop nog niet rond hadden. Maar lijkt mij inderdaad ook niet dat ze naar de groene heuvels komt.

Kraftwerk week na DTRH in Nederland. Opzich wel jammer, was een leuke naam geweest (wel weer een BKS naam en opnieuw tikkie oud).

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Thijsssss
Kan natuurlijk gewoon zijn dat ze de boeking tijdens de eerste drop nog niet rond hadden. Maar lijkt mij inderdaad ook niet dat ze naar de groene heuvels komt.

Kraftwerk week na DTRH in Nederland. Opzich wel jammer, was een leuke naam geweest (wel weer een BKS naam en opnieuw tikkie oud).
Kraftwerk vond ik juist zo'n DTRH naam, maar wordt dan wel echt een ouwelulle festival.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Als Charli XCX op DTRH zou staan, wat zouden dan de redenen kunnen zijn dat ze nog niet is aangekondigd
Dat de boeking tijdens de eerste aankondiging nog niet rond was of dat er nog twijfel was bij Mojo of ze op LL of DTRH stond. Maar opnieuw, beetje onwaarschijnlijk aangezien er vorig jaar bij het eind interview al over haar werd gesproken. Denk dat ze gewoon de Ziggo Dome aandoet.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
Dat de boeking tijdens de eerste aankondiging nog niet rond was of dat er nog twijfel was bij Mojo of ze op LL of DTRH stond. Maar opnieuw, beetje onwaarschijnlijk aangezien er vorig jaar bij het eind interview al over haar werd gesproken. Denk dat ze gewoon de Ziggo Dome aandoet.
Maar gaat ze dan een stadiontour aankondigen? Voor het najaar? Begin 2026? Lijkt me niet dat ze één stadion doet en verder festivals.

Users who are viewing this thread