Rock Werchter 2025

Het zou ook Zaho de Sagazan kunnen zijn, ze heeft zonder moeite de grootste zaal van Brussel ING ARENA in november vorig jaar uitverkocht.
Onder onze Waalse en Franse vrienden is ze enorm populair. En haar grootste inspiratiebron was Tom odell waarmee ze in haar recentste tour soms ook een duet mee bracht bv in het VK. Op zes juli treedt ze op in het heel nabije Luxemburg. En ze is tevreden met een vroege plek (geen capsones) op een niet-Frans groot festival. Op dit moment staat ze niet op Rock Werchter noch op Pukkelpop terwijl ik ze op minstens één van beiden had verwacht. Wel speelt ze op donderdag 8 augustus op de Lokerse Feesten met oa Sylvie Kreusch, Air en Deus. Als zij aangekondigd wordt zal dit mi een veel grotere boost aan de ticketverkoop geven dan Tom Odell zelf. Is een aanrader om eens live mee te maken.
En waarom zou je zo n naam later aankondigen en er nog een andere naam voor verzinnen.

Als de surprise act TOM ODELL is enkel op basis van een anagram van zijn naam dan is dat de meest saaie teaser voor de secret set in RW.
Bijgaand artikel geeft goed weer welke kwaliteitsnamen de secret sets (niet aangekondigde) kunnen zijn voor Glastonbury en hoe leuk het is
voor de bezoekers van Glastonbury om daarover te speculeren.

Natuurlijk kan het ook een korte set zijn van Lorde (nieuw album uit op 27 juni en getipt als één van de gasten voor het optreden van Charli xcx in Glastonbury) of van Stromae met een hint naar een headliner rol in 2026 en een grote comeback. Beiden hebben bij die hypothese geen belang bij dat hun naam op voorhand bekend wordt gemaakt.

ik laat me graag verrassen: achteraf moet je wel toegeven dat ondanks het magere aanbod voor Europese festivals van rock acts RW zijn best deed en zelfs om de vijtig jaar te vieren elke dag een 'legacy' act toevoegde om de 50 jaar te vieren: donderdag: IGGY POP evt ook Linkin Park, vrijdag Simple Minds, zaterdag Kings of Leon en Elbow en zondag de afsluiter 2 Many DJ's met visuals van 50 jaar Rock Werchter. Wie weet verrassen ze nog eens met de zaterdagmiddag act op de main. Of is het gewoon Tom Odell en zijn piano.

Heeft iemand al opgemerkt dat bij de timetable op vrijdag het overzicht start om 12u? Dan veel lege plaats om dan Pvris te hebben om 12u40.

De andere dagen hebben dit niet en start het overzicht om 13u. Is dat een bug bij mij of zou dat iets kunnen zeggen?

Edit: wss omdat ze per uur invullen. Komt nu gewoon wat vreemd over omdat Pvris vroeger start.

Dean Lewis heeft de rest van zijn Amerikaanse tour (t/m 6 mei) gecanceld vanwege stemproblemen. Zijn Canadese tour (vanaf 7 mei) gaat voorlopig door.
Ook de Canadese tour van Dean Lewis van 7 mei tot en met 21 mei is uitgesteld. Hij heeft een knobbeltje op zijn stembanden. Na Canada had hij al een maandje rust tot de start van de Europese tour op 19 juni, dus het is niet gezegd dat die al in gevaar is.

Ook de Canadese tour van Dean Lewis van 7 mei tot en met 21 mei is uitgesteld. Hij heeft een knobbeltje op zijn stembanden. Na Canada had hij al een maandje rust tot de start van de Europese tour op 19 juni, dus het is niet gezegd dat die al in gevaar is.
Vind knobbeltje een beetje een rare benaming dan ga ik meteen aan erge dingen denken, neem aan dat het niet zo'n knobbeltje is?

Vind knobbeltje een beetje een rare benaming dan ga ik meteen aan erge dingen denken, neem aan dat het niet zo'n knobbeltje is?
Hij schrijft op Instagram 'a nodule on my vocal cords'. Dat betekent een knobbeltje, maar hij schrijft er ook bij dat er naar nieuwe data gezocht wordt, wat niet klinkt alsof het meer is dan stemproblemen.

Hij schrijft op Instagram 'a nodule on my vocal cords'. Dat betekent een knobbeltje, maar hij schrijft er ook bij dat er naar nieuwe data gezocht wordt, wat niet klinkt alsof het meer is dan stemproblemen.
Aah oke dat is geruststellend, hopen voor hem dat het allemaal meevalt en snel weer op het podium staat.

Volgens mij is "poliep" de meer gangbare Nederlandse benaming? Ken wel meer zangers die daar last van hebben gehad. Hoeft niet perse een kwaadaardig iets te zijn.

Ps: ik ben geen dokter, dont shoot me

Volgens mij is "poliep" de meer gangbare Nederlandse benaming? Ken wel meer zangers die daar last van hebben gehad. Hoeft niet perse een kwaadaardig iets te zijn.

Ps: ik ben geen dokter, dont shoot me

volgens mij ook (en ja dit is een artikel uit 2006, shoot me)

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Geruisloos passeert het. Terug dagtickets voor alle dagen beschikbaar in beperkte mate.
M.a.w combitickets omgezet naar dagtickets. Per 1 t kan het. Vreemd.

Laatst bewerkt:

volgens mij ook (en ja dit is een artikel uit 2006, shoot me)
Maar wel bewijs dat een poliep ook positieve effecten kan hebben. 😜

Users who are viewing this thread