Pinkpop 2025

Als ik zou gaan zou dit mijn rijtje worden (niet gelet of het kan of niet qua schema):

1. Cypress Hill
2. Sticks
3. Girl in Red
4. Weezer
5. Korn
6. DeWolff
7. Joost
8. Bob Vylan
9. Warhaus
10. Hiqpy

• Leuk
Waarderingen: MarkvD
1. Weezer
2, Muse
3. Korn
4. Amyl and the sniffers
5. Biffy Clyro
6. Kaiser Chiefs
7. Hiqpy
8. The Last Dinner Party
9. Elephant
10. Olivia Rodrigo

• Leuk
Zie trouwens dat de app geupdate is en het camping programma er ook in staat!

Edit: Denk dat het nog niet helemaal klopt, want staat dat er op zaterdag op camping A nog de loco loco disco show komt tot 03:30? Terwijl camping A normaal 1 uur stopt met muziek draaien

Ik kreeg ook een melding over randprogramma, maar kan het niet goed terugvinden 🙈 waarschijnlijk kijk ik zelf niet goed

Mijn top 10/
1. Muse
2. Kid Kapichi
3. Kaiser Chiefs
4. Alestorm
5. Mika
6. Weezer
7 The last diner party
8. Battlesnake
9. Biffy Clyro
10. Inhaler

Korn en Personal trainer zouden ook hoog staan maar die moet ik missen door Alestorm en een goede plek bij Muse :(

Al met al toch een hoop om naar uit te kijken!

• Leuk
Kreeg inderdaad ook de melding van het "randprogramma". Eén ding viel me op, dat er op zondag geen stille jan in het tijdschema staat en op de andere dagen wel. Foutje of is die er op de zondag niet?

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
ik twijfel nog om een dagticket voor zo te halen, heel weekend gaat m sowieso niet worden

muse is mijn nr 1 band, heb ze nu 7x gezien
ze spelen een set van 1.5u, daarvan kan ik op 2 nrs na m al invullen welke nrs het worden ( starlight, smbh, uprising, etc etc)
dikke prima, maar daar ga ik geen 155 euro voor neerleggen. De bands ervoor trekken me ook amper: krezip, korn, wordt het niet warm van.

Als nu een oscar & wolf oid voor muse zat, zou ik het nog meer overwegen

nu hopen op een goedkoper swap ticket, t is 2.5 u rijden + alle kosten en evt overnachten wordt t anders een te duur dagje voor mij om enkel de headliner te gaan zien die ook 'maar' 1.5u speelt.

edit, zie dat sigrid op de zo er ook bij staat, dat is wel een leuke: en als dean lewis afzegt en dr komt nog een leuke band bij dan mm. wie weet
Ps: is de lineup nu 100% definitief? onder muse en timberlake lijkt nog wat ruimte te staan op de poster.

ik twijfel nog om een dagticket voor zo te halen, heel weekend gaat m sowieso niet worden

muse is mijn nr 1 band, heb ze nu 7x gezien
ze spelen een set van 1.5u, daarvan kan ik op 2 nrs na m al invullen welke nrs het worden ( starlight, smbh, uprising, etc etc)
dikke prima, maar daar ga ik geen 155 euro voor neerleggen. De bands ervoor trekken me ook amper: krezip, korn, wordt het niet warm van.

Als nu een oscar & wolf oid voor muse zat, zou ik het nog meer overwegen

nu hopen op een goedkoper swap ticket, t is 2.5 u rijden + alle kosten en evt overnachten wordt t anders een te duur dagje voor mij om enkel de headliner te gaan zien die ook 'maar' 1.5u speelt.

edit, zie dat sigrid op de zo er ook bij staat, dat is wel een leuke: en als dean lewis afzegt en dr komt nog een leuke band bij dan mm. wie weet
Ps: is de lineup nu 100% definitief? onder muse en timberlake lijkt nog wat ruimte te staan op de poster.
De lineup is in principe compleet ja, al kan er natuurlijk altijd nog een afzegging bijkomen…

Weet niet of dit nu helemaal op gaat. Volgens mij staat Muse ook op de wat hardere festivals (Hellfest bijvoorbeeld), en is het misschien zo dat ze een set met de wat hardere nummers gaan doen.

Ik hoop dan vooral dat het niet een set wordt met de hardere nummers van het laatste album, maar juist van de oude albums (Assassins, Stockholm Syndrome, Citizen Erased, Dead star, Reapers, the Small print, Fury etc). Maar ben bang dat het, we are fucking fucked, killed or be killed, will of the people, en psycho gaat worden.

Weet niet of dit nu helemaal op gaat. Volgens mij staat Muse ook op de wat hardere festivals (Hellfest bijvoorbeeld), en is het misschien zo dat ze een set met de wat hardere nummers gaan doen.

Ik hoop dan vooral dat het niet een set wordt met de hardere nummers van het laatste album, maar juist van de oude albums (Assassins, Stockholm Syndrome, Citizen Erased, Dead star, Reapers, the Small print, Fury etc). Maar ben bang dat het, we are fucking fucked, killed or be killed, will of the people, en psycho gaat worden.
+1, zou mn eigen moeder er bijna voor verkopen om dead star eens live te zien of fury: maar ook 1 vd wat 'rustigere' nummer zoals sing for absolution of easily

Van het nieuw album kan ik gek genoeg wel een aantal nog best van pruimen: killed or be killed is 1 van de beste , zo niet de beste , song van afgelopen 10 jaar: beetje modern + old school muse door elkaar: we are f*cking f*cked is ook een heerlijk hard nummer: die mogen er van mij wel in blijven

meer de standard pop hits die je elke set hoort hoef ik niet perse, maar goed snap wel dat ze die erin houden voor de mensen die wat minder into muse zijn, dan is de top 5 op spotify wel herkenbaar.

• Haha
Waarderingen: elo en hersenscheetje
Sneak peak van de gezamenlijke top 10 tot nu toe
  1. Weezer
  2. Muse
  3. Amyl and the Sniffers
  4. Korn
  5. Olivia Rodrigo
  6. The Last Dinner Party
  7. Biffy Clyro
  8. Kaiser Chiefs
  9. Girl in Red
  10. Alestorm
De dagen zijn tot nu toe trouwens een stuk meer gebalanceerd dan dat ik had verwacht.
Vrijdag 31,5%, zaterdag 31,5% en zondag 37%
North stage duidelijk het favoriete podium. Meer punten dan de andere 3 stages gecombineerd.

Super moeilijk….zou voor mij eenvoudiger zijn om te benoemen wat ik niet wil zien.

1 Oscar and the Wolf
1 Benee
2 Joost
3 Matt Hansen
4 Mika
5 Biffy Clyro
6 Inhaler
7 Girl in red
8 Mark Ambor
9 The boxer rebelion
10 Warhaus

• Leuk