Rock Werchter 2025

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
491
281
Benieuwd of Wunderhorse ook in Vorst het voorprogramma zal zijn voor Sam Fender. Voor de Antwerpenaars hij speelt ook in het 013 podium in Tilburg net over de Nederlandse grens (wel een kleine zaal max 3.000 personen in vergelijking met Vorst).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.631

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
548
506
Benieuwd of Wunderhorse ook in Vorst het voorprogramma zal zijn voor Sam Fender. Voor de Antwerpenaars hij speelt ook in het 013 podium in Tilburg net over de Nederlandse grens (wel een kleine zaal in vergelijking met Vorst).
De 013 is wel een aanrader ja, slechts een half uurtje over de grens bij hazeldonk sta je voor de deur daar geparkeerd en wel. Goede zaal, en voor mijn gevoel erg klein voor Sam Fender. Dat beloofd wel mooi te worden!

PS; hij laat wel een mooie ruime over voor festivals later. Ik zie m wel een hoge spot pakken, main kan altijd. Maar met een intieme 013 show ook in de zaaltour; misschien in The Barn??
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
200
164
Benieuwd of Wunderhorse ook in Vorst het voorprogramma zal zijn voor Sam Fender. Voor de Antwerpenaars hij speelt ook in het 013 podium in Tilburg net over de Nederlandse grens (wel een kleine zaal max 3.000 personen in vergelijking met Vorst).
Ahaa. Top tip. Daar ben ik ooit al eens geweest voor een concert van Lifehouse (lang geleden).
Dat is inderdaad een mogelijkheid. Ook zeer handig om te parkeren daar.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.703
2.350
Headliners de laatste jaren 'meestal' om 8h. Verder nog geen nieuwe profielfoto of dergelijke.
Gelukkig zie ik in mijn glazen bol dat we nog even geduld zullen moeten oefenen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
548
506
Toch weer jammer als er zo'n vrijdag 16:00 geruisloos voorbij gaat.

Er waren weinig voortekenen, maar toch is er dat sprankje hoop stiekem tegen die tijd telkens ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
187
85
Toch weer jammer als er zo'n vrijdag 16:00 geruisloos voorbij gaat.

Er waren weinig voortekenen, maar toch is er dat sprankje hoop stiekem tegen die tijd telkens ;)
Vorig jaar hadden ze eerst een hint geplaatst. Denk dat dat dit jaar weer gaat gebeuren, hopelijk volgende week meer 🤞
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken