Rock Werchter 2025

moensk

Playlistbediener
20 feb 2024
45
39
Ik verwacht Chappell Roan er ook wel, maar om haar meteen tot sub-head te bombarderen lijkt me inderdaad toch een tikkeltje te vroeg. De combo Eilish-Rodrigo klinkt geweldig en chapeau als ze die tandem zo kunnen boeken, maar ik verwacht het in alle eerlijkheid niet.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.822
12.560
Wat een derail.
Als die tekst klopt vind ik het tamelijk bizar en best een naaistreek naar de festivalorganisatoren toe. Er stonden dus al festivals geboekt maar meneer denkt opeens: nah toch maar niet. In de zomer wil ik op het strand liggen en in de herfst spelen is leuker. Sta je dan als festival.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.287
6.778
Als die tekst klopt vind ik het tamelijk bizar en best een naaistreek naar de festivalorganisatoren toe. Er stonden dus al festivals geboekt maar meneer denkt opeens: nah toch maar niet. In de zomer wil ik op het strand liggen en in de herfst spelen is leuker. Sta je dan als festival.
Zo gaat dat wel vaker achter de schermen, denk ik ergens dan.
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
212
180
Ik ga er eigenlijk stiekem al vanuit dat we volgende week, uiterlijk die week erna de eerste naam/namen krijgen, zien jullie dit als realistisch of ben ik weer eens te hoopvol?
 

rocktailerr

Randprogramma
22 okt 2023
109
111
Ik ga er eigenlijk stiekem al vanuit dat we volgende week, uiterlijk die week erna de eerste naam/namen krijgen, zien jullie dit als realistisch of ben ik weer eens te hoopvol?
Jimmy zei eerder dat ie pas na de herfstvakantie verwacht.

En de afzeggingen van The Cure zal het ook niet versnellen
 
  • Verdrietig
Waarderingen: WanWalrus

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.481
6.289
Jimmy zei eerder dat ie pas na de herfstvakantie verwacht.

En de afzeggingen van The Cure zal het ook niet versnellen
Wie zegt dat er:
1) een afzegging is
2) het van the cure afhing
3) the cure er zou spelen

Het is gewoon hetzelfde als elk jaar hoor. Er worden meerdere balletjes in de lucht gehouden uit lijst opties van potentiële headliners en je hoopt dat er paar balletjes goed landen.
En zoals Chiquita al zei. Dagelijkse kost. Hoe vaak dat een band aangeeft een tour te overwegen, die deal rond is maar ze toch wordt afgeblazen.
 

Festivalgek

Campingartiest
8 dec 2023
66
57
Wie zegt dat er:
1) een afzegging is
2) het van the cure afhing
3) the cure er zou spelen

Het is gewoon hetzelfde als elk jaar hoor. Er worden meerdere balletjes in de lucht gehouden uit lijst opties van potentiële headliners en je hoopt dat er paar balletjes goed landen.
En zoals Chiquita al zei. Dagelijkse kost. Hoe vaak dat een band aangeeft een tour te overwegen, die deal rond is maar ze toch wordt afgeblazen.
Precies dit, kijk maar naar pinkpop met Muse dit jaar. Tot maart gedacht dat de deal rond was, om vervolgens gecanceld te worden.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.757
1.342
Wat @jimmywe en @Festivalgek dus eigenlijk bedoelen: niks is zeker en misschien krijgen we nog wel dit lijstje volgend jaar:

System Of A Down - Tame Impala
Lorde - Paul McCartney
Blur - Kendrick Lamar
Bon Iver - Billie Eillish

ps. Alvast sorry voor de valse hoop
 
  • Haha
Waarderingen: visdave34

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
667
377
Wat @jimmywe en @Festivalgek dus eigenlijk bedoelen: niks is zeker en misschien krijgen we nog wel dit lijstje volgend jaar:

System Of A Down - Tame Impala
Lorde - Paul McCartney
Blur - Kendrick Lamar
Bon Iver - Billie Eillish

ps. Alvast sorry voor de valse hoop
Blur stond de laatste keer op de lokerse feesten en dat concert was pas enkele weken op voorhand uitverkocht, dus zie die niet meteen als werchter headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Voneulein

Playlistbediener
28 aug 2024
7
6
Hoe realistisch zou dit zijn?

Main Stage
Fred Again.. - Nick Cave (donderdag)
Green Day - Electric Callboy (vrijdag)
Olivia Rodrigo - Angèle (zaterdag)
The Cure - Jack White (zondag)

Barn Heads
Elbow
London Grammar
Charli XCX
Oscar and the Wolf


Ik zou persoonlijk ook liever ertussen Linkin Park zien, maar zie ze misschien ook nog verkassen naar Graspop als 'frisse' headliner.
Angèle en Elbow. Zet er nog Tamino bij en ik kots ter plekke.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken