Best Kept Secret 2025

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.420
14.177
Tyler The Creator + IDLES
Robyn

Bon Iver + Chappell Roan
Soulwax

Sigur Ros + TV On The Radio
Wilco
Ik wil TV on the Radio best op BKS hebben, maar zijn die daadwerkelijk zo groot? Valt moeilijk te plaatsen natuurlijk, maar laatste show hier van tien jaar geleden (volgend jaar) was Paradiso.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.706
2.084
Tenzij TV On The Radio dezelfde agent hebben als LCD Soundsystem is dat eerder een band die hoogstens als voorlaatste in de Two staat.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.763
1.370
Ik wil TV on the Radio best op BKS hebben, maar zijn die daadwerkelijk zo groot? Valt moeilijk te plaatsen natuurlijk, maar laatste show hier van tien jaar geleden (volgend jaar) was Paradiso.
Tenzij TV On The Radio dezelfde agent hebben als LCD Soundsystem is dat eerder een band die hoogstens als voorlaatste in de Two staat.
Voorlaatste in de TWO of voorlaatste op de ONE is ook geen wereld van verschil.

Op papier natuurlijk wel, maar in de praktijk ligt dat soms dicht bij elkaar heb ik al geleerd. Had je ons 8 maanden geleden gevraagd waar Tamino of Parcels ging terecht komen, had niemand hier gezegd voorlaatste op de ONE. Terwijl men hier acts die als voorlaatste in de TWO terecht kwamen, eerder had verwacht als voorlaatste op de ONE (St. Vincent, Vince Staples, Amyl & The Sniffers,...).
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.706
2.084
Voorlaatste in de TWO of voorlaatste op de ONE is ook geen wereld van verschil.

Op papier natuurlijk wel, maar in de praktijk ligt dat soms dicht bij elkaar heb ik al geleerd. Had je ons 8 maanden geleden gevraagd waar Tamino of Parcels ging terecht komen, had niemand hier gezegd voorlaatste op de ONE. Terwijl men hier acts die als voorlaatste in de TWO terecht kwamen, eerder had verwacht als voorlaatste op de ONE (St. Vincent, Vince Staples, Amyl & The Sniffers,...).
Tamino was een wat makkelijke oplossing, maar Parcels heeft in de Afas gestaan. Die zouden moeilijk op een lagere spot passen.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
613
635
Froukje - Joost - Jamie XX
Als je dan toch een NL popact wil laten doorgroeien naar headliner dan is Froukje inderdaad wel de meest voor de hand liggende naam. Populair bij de jongere doelgroep en niet zodanig plat dat de oudere doelgroep moord en brand schreeuwt. Het zou mij niet verbazen na die veelgeprezen Lowlands show.
 

rubenv

Randprogramma
11 okt 2023
113
96
Artiesten (die ik ken) die op het International Roster van FF staan en wel vind passen bij BKS:
100 gecs, Bikini Kill, CAS, Crumb, DITZ, Ethel Cain, Fontaines D.C., French79, Girl Scout, ICEAGE, King Krule, Lime Garden, Mavi, Meltheads, Newdad, Paris Texas, Phoebe Bridgers, Pinegrove, RÜFÜS DU SOL, Soccer Mommy, Still Woozy, The Marías, Tropical Fuck Storm, Wallows, Walt Disco.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
Artiesten (die ik ken) die op het International Roster van FF staan en wel vind passen bij BKS:
100 gecs, Bikini Kill, CAS, Crumb, DITZ, Ethel Cain, Fontaines D.C., French79, Girl Scout, ICEAGE, King Krule, Lime Garden, Mavi, Meltheads, Newdad, Paris Texas, Phoebe Bridgers, Pinegrove, RÜFÜS DU SOL, Soccer Mommy, Still Woozy, The Marías, Tropical Fuck Storm, Wallows, Walt Disco.
Dat zijn veel artiesten waarvoor ze wel eens wat gedaan hebben, maar is niet perse wat ze nu aanbieden. Je kan beter kijken naar het roster voor 2025:


Opvallende naam daar is Caribou.
 
  • Thinking
Waarderingen: koekebakker

rubenv

Randprogramma
11 okt 2023
113
96
Dat zijn veel artiesten waarvoor ze wel eens wat gedaan hebben, maar is niet perse wat ze nu aanbieden. Je kan beter kijken naar het roster voor 2025:


Opvallende naam daar is Caribou.
Als ik op “Bekijk op volledige aanbod” klik, kom ik op de pagina die ik heb gebruikt voor mijn berichtje. Maar dat is niet die van 2025 dus? meer algemeen
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
Als ik op “Bekijk op volledige aanbod” klik, kom ik op de pagina die ik heb gebruikt voor mijn berichtje. Maar dat is niet die van 2025 dus? meer algemeen
Ja, volledig aanbod is alles dat ze toevallig eens gedaan hebben. De pagina waar ik naar linkte is wat FF in 2025 aanbiedt.
 
  • Leuk
Waarderingen: rubenv

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.706
2.084
Ik zat door die lijst te scrollen en ik zou gelijk tekenen voor Noah Kahan als headliner. Caribou al vaak geweest, maar werkt perfect voor of na de headliner op de Two.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
735
466
Ride, Militairie Gun (goedmakertje), Just Mustard, Gilla Band, Circa Waves, Scaler zijn wel bands uit die lijst waar ik enthousiast van word. Maar zouden de bands die al voor BKS geboekt zijn hier nog wel op staan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken