Pinkpop 2025

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.483
726
Want een internationale act gaat wachten omdat de Benelux in vakantie is? Of is het zelfs niet alleen België? Heb er geen idee van of andere landen ook zo iets hebben als herfstvakantie.
Als een tour in één keer gelost wordt gaan ze niet wachten, maar is intussen duidelijk dat dat niet het geval is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.701
2.346
Als een tour in één keer gelost wordt gaan ze niet wachten, maar is intussen duidelijk dat dat niet het geval is.
LP lijkt me wel een goede kanshebber om alles in 1 keer te lossen. RaR, Nova, Rock for the People, Pinkpop, Werchter, ...
Allemaal festivals waar ze wel terecht kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
463
703
Maar Novarock en RAR lossen wel op 2 verschillende data.
It doesn't matter. Last year both festivals had Green Day, A7X, Maneskin but difference is that Rock Am Ring had announcement on 2nd November, while Nova Rock day after.

So it's not a big deal. Maybe they have an agreement not to announce on the same day
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.701
2.346
It doesn't matter. Last year both festivals had Green Day, A7X, Maneskin but difference is that Rock Am Ring had announcement on 2nd November, while Nova Rock day after.

So it's not a big deal. Maybe they have an agreement not to announce on the same day
Maar het ging initieel over Linkin Park voor beide festivals. Ik denk, dat als die aankondigen, het hun hele tour ineens zal zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mart1234

Support act
27 nov 2019
996
443
Maar het ging initieel over Linkin Park voor beide festivals. Ik denk, dat als die aankondigen, het hun hele tour ineens zal zijn.
Maar Sick New World is ook al aangekondigd en geen gehele Amerikaanse tour dus zou zo maar kunnen dat ze vanaf nu een go geven aan de festivals van je mag ons vanaf nu aankondigen
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.701
2.346
Maar Sick New World is ook al aangekondigd en geen gehele Amerikaanse tour dus zou zo maar kunnen dat ze vanaf nu een go geven aan de festivals van je mag ons vanaf nu aankondigen
Er zijn verschillen
1) Amerika vs Europa
2) Lente vs zomer.
En het is niet dat die vroege Zuid/Noord Amerikaanse festivals een graadmeter zijn voor wat zich hier gaat afspelen in juni, juli, augustus. Of dat heeft het verleden toch al uitgewezen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mart1234

Support act
27 nov 2019
996
443
Er zijn verschillen
1) Amerika vs Europa
2) Lente vs zomer.
En het is niet dat die vroege Zuid/Noord Amerikaanse festivals een graadmeter zijn voor wat zich hier gaat afspelen in juni, juli, augustus. Of dat heeft het verleden toch al uitgewezen.
O nee dat bedoelde ik ook niet perse maar bedoelde meer mee als linkin park echt alles in een wou doen dan hadden ze dat toch ook voor Amerika gedaan en ja dat van wat ik zo van go geven was meer speculeren
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en jefferke

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.979
5.539
Ik denk dat dit idealiter geen headliner is voor RW of Pinkpop, zijn status zal niet enorm verschillen denk ik zo. Mochten zich weer eens wat smoezen opdienen, had ie ook zo kunnen headlinen op Pinkpop.

Volgens mij was zijn headlinershow op RW ook best goed ontvangen. niet?

Maar goed, staat dus in de Ziggo.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.844
12.590
Ik denk dat dit idealiter geen headliner is voor RW of Pinkpop, zijn status zal niet enorm verschillen denk ik zo. Mochten zich weer eens wat smoezen opdienen, had ie ook zo kunnen headlinen op Pinkpop.

Volgens mij was zijn headlinershow op RW ook best goed ontvangen. niet?

Maar goed, staat dus in de Ziggo.
Nee het is inderdaad niet de ideale headliner. Maar dat gezegd hebbende vond ik die show op RW dit jaar gewoon echt heel goed. Een echte headlinewaardige show met veel hits en toffe solo's.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken