Sport algemeen

Weet ik. Was een grapje dat niet helemaal viel. VAR heet Pol van Boekel, dus had Pol vervangen met dat knollenveld, maar blijkbaar valt ie niet helemaal.
Ah ok.
Was aan het Netflixen dus wedstrijd niet gezien.

Google bracht me trouwens in de provincie Noord Brabant toen ik Boekel invoerde.

Het is dat voetballen toch niet mogelijk gaat zijn vanavond, maar creativiteit kun je Farioli niet ontzeggen..

Heel eerlijk, ik heb het idee dat als Ajax de komende twee eredivisiepotjes pakt, die 2e plek wel binnen is. Dat moet top prio zijn. EL is eigenlijk een leuke bijzaak.

Het is dat voetballen toch niet mogelijk gaat zijn vanavond, maar creativiteit kun je Farioli niet ontzeggen..

Heel eerlijk, ik heb het idee dat als Ajax de komende twee eredivisiepotjes pakt, die 2e plek wel binnen is. Dat moet top prio zijn. EL is eigenlijk een leuke bijzaak.

Ajax wordt op deze manier toch gewoon kampioen, als we in Eindhoven niet meer verder dan een gelijkspel komen

Ajax wordt op deze manier toch gewoon kampioen, als we in Eindhoven niet meer verder dan een gelijkspel komen
Ik ontken niet dat er wat hoop ontstaan is. Maar ik denk dat de dip van PSV te vroeg komt voor Ajax. De kwaliteit en breedte van de selectie, met name midden en voren gaat denk ik wel de doorslag geven.

Pfoe, taaie zit wel.

Zo nog eens 45 minuten kijken naar Rasmussen, het minderbegaafde Macallister broertje, op een veld waar vee nog omheen loopt... Valt niet mee.

Positief puntje, zowel voor Ajax als de Belgen, Mokio?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Special Monkey
Pfoe, taaie zit wel.

Zo nog eens 45 minuten kijken naar Rasmussen, het minderbegaafde Macallister broertje, op een veld waar vee nog omheen loopt... Valt niet mee.

Positief puntje, zowel voor Ajax als de Belgen, Mokio?
Ik zie nu hoe de zin over o.a. Macallister klinkt; ik bedoel natuurlijk simpelweg dat broer Macallister bij Liverpool vijf klassen beter is met voetballen.

En dat Rasmussen net zo belabberd is? 😁

Mokio maakte afgelopen zondag ook indruk. Goede instelling en volwassen karakter voor een 16-jarige. Die kunnen ze in Belsj goed gebruiken.

En dat Rasmussen net zo belabberd is? 😁

Mokio maakte afgelopen zondag ook indruk. Goede instelling en volwassen karakter voor een 16-jarige. Die kunnen ze in Belsj goed gebruiken.
Zo slecht is die Macallister nou ook weer niet 😉. Ik begrijp echt niet dat Rasmussen al een paar jaar rondliep op de Toekomst en nu bij 1. Hij doet hard zijn best, dat siert hem, uitfluiten verdient ie niet, maar man wat is hij matig.

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Pijnlijke avond voor de Belgische ploegen.

Maar... wat is Mokio een topper in wording zeg! Gaat de nationale ploeg nog veel plezier aan beleven. :)

Users who are viewing this thread